atipdsxx.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathaliee

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Het is misschien zeer dom maar ik ken niet veel van computers, maar dus ik heb ATI technologies ooit eens geinstaleert maar het probleem is dat ik het niet meer kan verwijderen! :( en ik heb al geprobeert om bij de eigenschappen ' alleen lezen' uit te schakelen maar dan lukt het nog altijd niet en dan wordt het automatisch weer ingeschakeld!

Welkom op Helpmij:)

Misschien helpt het om uit te leggen waarom je het graag wilt verwijderen?

danku :) Ik zou het niet weten dat ik een videokaart heb!
Onze computer loopt tegenwoordig vrij snel vast en gaaat traag, en dit zou niet morgen want hij is nog vrij nieuw, dus ik ben nu bezig met alle software te verwijderen dat niet noodzakelijk is! dus ja.....

Die ATI software zijn drivers, die moet je dus alleen installeren als je een ATI videokaart hebt. Maar ik neem aan dat je die hebt. Een reden dat je computer langzaam is geworden kan spyware zijn. -->>KLIK<<-- en lees dat bericht goed door. En plaats ook daar je Hijack-this log.

Om na te gaan of je videokaart hebt, download je Everest Home Edition ! Dit programme zal je op andere momenten zeker ook nog van pas komen...

Daarnaast zou ik, zoals Megabit aangeeft, ook nog een HijackThis-log plaatsen in het daartoe bestemde topic want ik vermoed dat Spyware wel eens de oorzaak zou kunnen zijn van je problemen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan