Atitool 0.26

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben benieuwd.
bij mij op doos(3850) staat ook 30 amp op 12 volt.
zie hier alleen maar 24 amp
deze op aanraden mrmusic bestelt.wacht morgen maar af

Die LC-Power LC6550 komt aardig uit de reviews, dus ik denk wel dat het gaat lukken. :)

Alleen nu nog achterhalen waar het probleem precies zit. Ik denk dat ik hem daarvoor maar ff weg moet brengen..

Ga ik doen!

Edit: Deze doet het meteen, binnen een seconde is hij opgestart! Hoe kan ik de grafische kaart nu testen? Schijnt dat dat kan..

Edit: Ik heb hem show 3d view laten draaien waarbij de temp op liep tot 70 graden. Het viel op dat toen ik show 3d view starte er een soort piepend/knarsend geluid uit de voeding kwam. Zodra ik show 3d stopte was dit over

Laatst bewerkt:
Mooi dat nieuwe versie van ATITool wel naar behoren werkt, er waren bij vrij veel gebruikers problemen met versie 0.26.
De videokaart stressen gaat inderdaad met de knop ''Show 3D View'' en de kaart wordt ook gestresst met een druk op de knop ''Scan for Artifacts''.
Let wel, beide testen zorgen niet voor een GPU-load (GPU-gebruik) van 100%, testen met 3DMark of een zwaar spel is intensiever voor de kaart.

Dat piepend/knarsend geluid: weet je zeker dat het uit de voeding kwam?

Oke dan! 3dmark doorloopt hij probleemloos, en ja het piepende geluid komt voor 100% uit de voeding. Treed dus alleen op bij zware belasting..misschien dat dit ten grondslag ligt van het probleem dat ik heb? Of moet dit geen kwaad kunnen?

De problemen die je hebt/had zijn softwarematig, niet hardwarematig, en dat lijkt dit wel te zijn.
Er zit nu dus een merkloze voeding in?

Nee dat niet. Er zit een Coolermaster realpower m520 in. :)

Edit: Vanochtend kreeg ik een BSOD die ik ditmaal wel kon lezen omdat ik automatisch opstarten na systeemfout uit gezet heb, de code was: 0x000000EA ATI2dvag. Quote microsoft: ''Dit probleem treedt op omdat de grafische kaart in een lus terechtkomt tijdens het wachten op beschikbaarheid van de videohardware. Dit symptoom duidt doorgaans op een probleem met de videohardware of op het probleem dat de grafische kaart de hardware niet correct kan programmeren''.

Edit: Logboeken zijn leeg

Edit: Artikeltje gevonden, ben niet de enige volgens mij: http://www.abxzone.com/forums/f67/a7m266-ati2dvag-dll-infinite-loop-hopeless-28206.html

Pretty strange

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan