atitool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Ik ben nu bezig met de atitool om de maximale clocksettings te vinden. Heeft iemand enig idee hoe lang dat duurt en wat ongeveer de maximale waarden zullen worden? Het gaat om een ati radeon 9800 pro 128MB van Sapphire, standaard koeler en 2 casefans (1 voor en 1 achter)

Mmm, ik ben er zelf al uitgekomen ;)

Voor de mensen die het weten willen:

Hij gaat eindeloos door :D

M'n core ingesteld op 410/378, geheugen op 342/338

Met 3dmark 2001SE kwam ik toch op 18231 marks.

Eens kijken wat er mogelijk is als ik een extra koelblok koop voor m'n videokaart en nog een extra casefan er bij zet

hehe, de search max core/memory knopjes bij atitool werken echt nie goed ofzo, het is inderdaad beter als je gewoon zelf wat probeert en dan scanne artifacts en constant blijve teste (ik raad trouwens 3dmark03 boven 01)

Als je echt meer uit je kaart wilt zou ik proberen de bios te flashen naar n XT, werkte prima voor mij. ondanks dat ik m meteen terug heb geflash, omdat m'n pc steeds crasht wil ik dit even uit sluiten en ik kan je vertellen dat t verder nie geholpen heeft.

Geplaatst door D3fault
Als je echt meer uit je kaart wilt zou ik proberen de bios te flashen naar n XT, werkte prima voor mij. ondanks dat ik m meteen terug heb geflash, omdat m'n pc steeds crasht wil ik dit even uit sluiten en ik kan je vertellen dat t verder nie geholpen heeft.

Welke biosflash moet ik dan precies hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan