atkdisp

Status
Niet open voor verdere reacties.

ch0jin

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Berichten
35
Hoi,

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn dvd speler. Elke keer als ik een dvd probeer af te spelen slaat mijn pc vast. Soms geeft hij deze foutmelding:

-----------

Bestand dat deze problemen veroorzaakt is: ATKDISP.

ATKDISP
Bezig met starten van de fysieke geheugendump. De Fysieke geheugendump is voltooid. Neem Contact met de systeem beheerder of de afdeling ondersteuning op voor hul.

*** STOP: 0x000000EA (0x8646C268, 0xF7A0BCB4, 0x000000001)

----------

Heb al geprobeerd de software die erbij zat opnieuw te installeren maar dit heeft niet geholpen.
Ik weet niet of ik dit bestand kan verwijderen want het is een systeembestand en daardoor wil ik het probleem niet erger maken. :eek:

Het merk van mijn dvd speler is ASUS en het type is DVD-E616A.

Is iemand bekend met dit probleem?

Groetjes ch0jin
 
Laatst bewerkt:
Denk in eerste instantsie niet eens dat het je DVD speler is.

Ga in Apparaatbeheer eens kijken of je Gele vraagtekens bij hebt staan.
Is het een Onboard Videokaart, dan heb je de Cd van je moederbord nodig,als AGP dan de CD van de Videokaart.
Open waar Geel vraagteken sta , en laat driver vernieuwen(cd in de speler).

Mocht dit geen resultaat hebben,verwijder dan in Apparaatbeheer de DVD speler en start nieuw op, Windows zal hem dan nieuw herkennen(krijg je daar een melding bij zal je de Cd van Windows nodig hebben,om de juiste drivers weer te installeren.

Succes
 
Probeer even nieuwe drivers voor je videokaart heb het idee dat die voor de problemen zorgen.
Op deze site staat ook nog één en ander beschreven hier over.

succes:D
 
Hoi,

Ik heb gekeken bij apparaatbeheer maar geen gele vraagtekens gevonden. Heb bij apparaatbeheer mijn dvdspeler verwijderd en vervolgens opnieuw geinstaleerd.

Ik heb de drivers van mijn videokaart volledig verwijderd en vervolgens opnieuw geinstaleerd dit heeft helaas geen uikomst geboden :confused: .

Heeft iemand nog een tip?
 
Nog wat info:

het vreemde aan deze fout vind ik dat mijn dvd speler geen problemen heeft met het lezen van DVD waaar bv: games op zitten ofzow. Ik krijg deze foutmelding uitsluitend bij DVD's waar films op staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan