• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ATW overtredingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bleke

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
beste formleden,

ik heb een vraag over het volgende.
Buiten werktijd rijd een collega ook nog zijn eigen taxi. Uiteraard moet hij rekening houden met eventuele arbeidstijd overtredingen, er moet 10 uur tussen werktijd werkgever zitten en zijn eigen taxi tijden. Bijgevoegd een excel bestand, waar ik een "OK" of een "Niet OK" wil laten verschijnen. Vraag is alleen ....hoe ik dit automatisch kan laten verlopen?? het zal wel iets met voorwaardelijke waardes te maken hebben.

alvast bedankt met vriendelijke groet Jack.

Bijlagen

Ik zie nu pas een reactie dank daarvoor. Maar om het eea te verduidelijken en makkelijker te maken heb ik even het bestand aangepast.

op 01-01-2017 kan hij dus werken (eigen taxi) van 01:30 tot 03:30 dan mag hij pas beginnen bij zijn werkgever om 14:00-23:00( meer dan 10 uur verschil) dan mag hij de volgende dag taxi rijden van 09:00 ook weer 10 uur verschil.
nu wel het goede bestand.

gr jack

Bijlagen

Laatst bewerkt:
beste plongske,

Bijna bijna bijna. ik heb even een excel bestandje gemaakt met uitleg hoe ik het wilt hebben. hoop dat het nu nog veeeel duidelijker is. wel top dat jullie mij willen helpen.

gr jack

Bijlagen

Volgens mij klopt je vb niet op rij 11
ik zie het als volgt
werknemer start op 2/1 voor het bedrijf van 3u30 tot 12u30
hoe kan hij dan starten om 9u voor eigen rekening?

Lekker scherp Plongske heel scherp. regel 11 was op dezelfde datum 02-01-2017 die heb ik nu goed gezet naar de volgende ochtend 03-01-2017. Nu heb ik het wel goed gezet, zag door de bomen het bos niet meer. hoop dat het nu wel allemaal goed staat.

gr jack.

Bijlagen

TOP TOP TOP!! dank je wel plongske precies wat ik nodig hebt, geweldig als mensen zoveel weten en zo veel voor anderen doen.

gr jack

Toch maar goed blijven controleren zeker in het begin.
Misschien staan er nog meer bomen in het bos.

Beste plongske,

zit alleen nog met het volgende.. in regel 11 werk ik voor een baas van 23:00 tot 04:00( 1 ) de volgende dag, regel 12 dus na 24:00. diezelfde dag wil ik om 11:00 ( 2 )beginnen met een taxi rit, wat niet kan minimaal 10 uur, maar toch geeft de formule aan geen overtreding. En het aantal uur staat ##### dat wil ik ook met normale uren hebben.
Denk dat ik een bos gaat beginnen haahahahLOL.

gr jack

Bijlagen

Dat zou weleens kunnen kloppen.
Met deze opzet kan je niet over de 24u gaan. Een dag loopt maar van 0u tot 24 uur.
Probeer even op rij 11 in van 23u tot 24u en vul aan op rij 12 van 0 tot 4u

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan