audio asus

Status
Niet open voor verdere reacties.

inkonu

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
6
beste,

Ik ben in het bezit van een Asus A7Sv, hier heb ik reeds aantal problemen mee gehad, maar mijn recentste probleem heeft te maken met geluid!

Sinds enkele weken werkt de audio ingang voor mijn koptelefoon niet meer, de jack reageert niet meer, maar wel op test signalen, ik kan mijn laptop niet laten reageren op de realtone tests.. iemand sugesties?:)
 
Ik begrijp het niet goed.

Doet de audio ingang of de uitgang het niet goed?
 
Enkele weken... heb je al een herstelpunt van voor die tijd geprobeerd?

De audiopoort voor de koptelefoon is trouwens een uitgang, geen ingang.
 
sorry

sorry voor de foute :) beginner voor iets e..
dus mijn probleem is dus als ik een jack aansluit in mijn audio'uitgang' dat het geluid niet door de koptelefoon noch ander medium geraakt, alle geluid blokkeert, kdenk dat dit het wel beter omschrijft inderdaad, sorry:)
dus enig idee hoe ik dit opgelost krijg?:)
 
Zie mijn eerdere vraag: heb je al een eerder herstelpunt van voor die tijd dat het probleem ontstond geprobeerd?
 
Zie mijn eerdere vraag: heb je al een eerder herstelpunt van voor die tijd dat het probleem ontstond geprobeerd?

ja verandert niets, maar het probleem is ontstaan toen hij terug geleverd werd van een eerdere harde schijf crash, enkele dagen nadien begaf de audio uitgang het..
Dyslectie sorry als ik verkeerd overkom of iets niet aandachtig lees:)
 
Nee geeft niet, daarom vraag ik er gewoon opnieuw naar ;)

Je geluid via de speakers werkt wel normaal neem ik aan?
Het is alleen de koptelefoon uitgang die dood is?

Wat deed je toen die het opeens begaf?
 
dus ik stak op een dag gewoon geluid .. geen idee hoe het kwam, mijn stereo reageerde niet meer, koptelefoon, alles dood het geluid, daarna heb ik een vriend laten naar de instelling kijken, maar daar bleek niets aanpasbaar te zijn.. dat is zowat alles wat ik totnogtoe geprobeerd heb
 
ja alleen de koptelefoon maakt alleen een einde aan het geluid
 
Nou weet ik niet welk soort hard/software jij hebt, maar op mijn Asus laptop kan ik via Realtek HD Audio Configuratie vanalles instellen voor die uitgang, tot dempen toe.
Misschien staat er toch ergens een instelling verkeerd?
 
hmm nu je het zegt, .. ik had die vroeger ook..
leuk.. bedrijf dat software verwijdert, bedankt voor de hulp
ik red me wel vanaf hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan