Audio binnen msn 7.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Heeft iemand ervaring met audiogesprek binnen msn. Bij mij lukt het namelijk niet. Ik krijg gewoon niks te horen als iemand uitnodigd een audiogesprek aan te gaan, terwijl ik wel gewoon muziek op de pc kan beluisteren, dus aan de geluidskaart kan het volgens mij niet liggen. Heeft iemand hier de oplossing??

Romiam

Ben je al eens door de audiowizard geweest?

- Extra
- Wizard Beeld en Geluid afstemmen

Heb je je microfoon en ev. een webcam wel geconfigureerd in "extra" en dan audio en video instellen

Geplaatst door killermenace
Ben je al eens door de audiowizard geweest?

- Extra
- Wizard Beeld en Geluid afstemmen

Nee dat heb ik nog niet gedaan, maar je bedoeld extra toch in msn??

Geplaatst door Amorlaura
Heb je je microfoon en ev. een webcam wel geconfigureerd in "extra" en dan audio en video instellen

Ja webcam werkt namelijk wel gewoon alleen de mic dus niet terwijl die mogelijkheid er wel op zit. Ik zal het vanavond even gaan uitzoeken...

Geplaatst door Romiam39

Ok, dank je!!!

Nou heb het geprobeerd, maar alles staat goed ingesteld. De webcam heeft een ingebouwde mic. alleen er komt geen geluid uit de boxen. Het ledje wat je te zien krijgt in msn als je een audio met iemand anders aanvraagd werkt wel. Ook bij geluiden in configuratiescherm en dan software staat goed. Iemand een tip??

Probeer je microfoon eens
Ga naar start- Bureauaccesoires-entertaiment-geluidsrecorder en kijk of hij wat opneemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan