Thomasvanruiten
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2006
Ik ga nu even gokken.
Als je het bestand "Pxhelp20.sys" eens opzoekt en dat hernoemt naar "Pxhelp20.old" blijft het systeem dan lopen en start het op zonder foutmeldingen??
Het was ooit eens zo, dat brander software van Adaptec (easy cd creator) problemen veroorzaakte met Nero, het simpel hernoemen van het bestand 'scsi1hlp.sys' naar 'scsi1hlp.old' lostte daar het probleem op.
Let wel op, dit is een gok van mij, je loopt het risico dat de pc niet meer fatsoenlijk opstart en je bijvoorbeeld in veilige modus (of nog erger, in de command prompt) het bestand weer de oude naam moet geven.
Daar ben ik weer... met zowel goed als slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik m'n computer gewoon heb kunnen opstarten na de wijzingen aangebracht te hebben in de naam van het bestandje Pxhelp20.sys. Het slechte nieuws is dat het brandproces dat daar op volgde weer is mislukt...
Dit is wat er gebeurde na dat ik de naam van pxhelp20 had veranderd in pxhelp20.old: Ik kreeg na dat ik opnieuw had opgestard een melding dat een essentiële driver voor m'n hardware was gewijzigd. De wijziging zou automatisch ongedaan gemaakt worden anders zou m'n hardware niet meer goed kunnen werken. Vervolgens werd ik verzocht nog een keer te rebooten. Nadat ik opnieuw had gereboot heb ik dus weer een cd proberen te branden, maar de klacht is nog steeds hetzelfde. Van dit proces heb ik weer een logbestand opgeslagen en bij dit bericht bijgevoegd.
Ik heb ook een logbestand opgeslagen van een brandproces die vandaag wel gelukt is. Wellicht is daar ook informatie uit te halen.