audio cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

smooth3000

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
hoi

ik zit met het volgende probleem...

Ik heb een audio cd ( album van 50 cent ) gekocht, en nu wil ik die overbranden op een andere cd.

Alleen het zijn beveiligde nummers dus hij geeft aan dat het niet kan, nou las ik wel op internet dat er software is die het wel kan.

Kwas benieuwd of die er is, of misscien dat er een andere manier is ???

alvast bedankt

Ik gebruik nero 6.6.0.8

Welkom!

Je kan hem proberen te rippen met CDex.
Rip naar MP3 (2de knopje van boven te beginnen)
Brand dan die MP3's terug naar een AudioCD met Nero.
Installeer nooit software als dat gevraagd wordt door de software op dat album!

Als je fouten krijgt tijdens het ripproces, kan je bij instellingen (tandwiel) nog steeds als ripmethode "full paranoia" nemen. Dat wil de foutjes er nog wel eens uithalen.
Als dat niet lukt, zoeken we verder!

James:)

Laatst bewerkt:
Ik zou graag willen weten wat voor beveiliging er op staat.
Vind je zoiets?

Probeer CloneCD om hem te kopieren. klik

Vind je iets op de achterkant? Vind je zo'n logo of iets wat daar op lijkt?
Logo%20computer-kl.jpg

Zie je iets staan van Midbar of Suncomm?

James :)

Aha! Midbar-technologiën.... Nu overgekocht door de nachtmerrie die we wel eens Macromedia noemen.

Jouw cd is beveiligd met het "Cactus Data Shield 200".
Is het ook zo dat er gevraagd wordt software te installeren wanneer je deze in je computer stopt?
Niet installeren he...;)

Het enige wat je kan doen is het aan iemand te vragen die een DVD lezer heeft op zijn pc. Veel DVD spelers durven wel eens OVER de beveiliging lezen. (Zoals die van mij.)
En dan kan je hem rippen naar mp3 zoals ik eerder reeds aangaf.

Probeer ook eens de rip plugin van dbpoweramp.
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm , daar de gratis muziekconverter downloaden en ik denk dat er dan ook een icoontje op je bureaublad staat om audioCD's te rippen.
Als dat niet lukt, lukt het niet op jouw pc. Dan ga je naar een dvd speler op zoek moeten gaan. (vaak van de iets minder bekende merken)

James
:)

nee der wordt nix geinstalleerd qua software hij geeft gewoon aan dat het niet kan en in eigenschappen zie je dat het beveiligd is....

Als je hem in je computer stopt, komt er dan een schermpje?
Zoiets?
copy_control_screen.gif

Ik heb inmiddels software gevonden waar ik de muziekbestanden mee kan openen en dan gelijk kan opnemen :D Deze zijn niet meer beveiligd...

opgelost dus...

Toch bedankt

Hmm.... ik denk dat het Cactus Data Shield 100 is ipv 200.

Je moet het eens proberen op een dvd-lezer (van een pc natuurlijk) van iemand. Als je er zelf 1 hebt, dan moet je de cd vanaf die drive lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan