the bam
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
heej,
ik heb op me pc al mijn drivers geinstaleerd maar als ik dan naar apparaatbeheer ga en ik zie daar dan Audio device on high Definition audio bus met een geel ballonetje en uitroep teken staan als ik dan op eigenschappen klik dan zecht hij dus dat ik de driver niet heb geinstalleerd terwijl dat wel zo is zegmaar. dus als ik op probleem oplossen klik gaat hij zoeken naar de drivers en dan heb ik ook me cd van me mobo (chipset) erin zitten en laad hij daar bestanden van en installed hij de drivers.
daarna blijft het probleem ik kom er niet echt uit dus daarom dacht ik vraag het hier even hopelijk weten jullie wat meer?!
mvg wouter
P.S. het is mijn onboard geluidskaart
en nog 1 vraagje zou het probleem kunne worden opgelost door een pci-e of pci Geluidskaart te kopen?
hier nog een screenpic
http://img2.freeimagehosting.net/image.php?001b6b1eb8.jpg
hier mijn setup als iemand het moet weten:
cpu: amd athlon 64 x2 6000+
mobo: MSI K9A2 Platinum
RAM: 4x 1gigabyte G.E.I.L.
Graka: 2x Club3d Ati radeon HD2600XT
voeding: Procase 750 watt
stuk of 4 fans
ik heb op me pc al mijn drivers geinstaleerd maar als ik dan naar apparaatbeheer ga en ik zie daar dan Audio device on high Definition audio bus met een geel ballonetje en uitroep teken staan als ik dan op eigenschappen klik dan zecht hij dus dat ik de driver niet heb geinstalleerd terwijl dat wel zo is zegmaar. dus als ik op probleem oplossen klik gaat hij zoeken naar de drivers en dan heb ik ook me cd van me mobo (chipset) erin zitten en laad hij daar bestanden van en installed hij de drivers.
daarna blijft het probleem ik kom er niet echt uit dus daarom dacht ik vraag het hier even hopelijk weten jullie wat meer?!
mvg wouter
P.S. het is mijn onboard geluidskaart
en nog 1 vraagje zou het probleem kunne worden opgelost door een pci-e of pci Geluidskaart te kopen?
hier nog een screenpic
http://img2.freeimagehosting.net/image.php?001b6b1eb8.jpg
hier mijn setup als iemand het moet weten:
cpu: amd athlon 64 x2 6000+
mobo: MSI K9A2 Platinum
RAM: 4x 1gigabyte G.E.I.L.
Graka: 2x Club3d Ati radeon HD2600XT
voeding: Procase 750 watt
stuk of 4 fans
Laatst bewerkt: