[audio driver] Acer extensa 5220 met xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Ik heb een Acer extensa 5220 en ik heb er xp op gezet, het enigste wat me niet wil lukken is de juiste audio driver te vinden. op de acer site probeer ik heb te installeren allen het lukt niet want hij ziet het als een vista compabiliteit ofzoiets, weet er iemand een audiodriver voor xp voor de 5220?

misschien kun je hier de goede driver gratis downloaden, laat het script je oc scannen en hij geeft aan welke drivers je hebt en welke verouderd zijn, of niet geïnstaleert zijn ...

kom je er niet uit stuur dan even een Screenshot :thumb:

Der is ook een grote kans dat ACER XP niet ondersteunt waardoor je straks zonder geluids zit omdat die drivers er niet zijn

Hej DoRcO, hier heb ik een printscreen gemaakt van mijn drivers met de programma die jij mij gaf

driveragent_results.php

driveragent_results.php

Dat zijn geen printscreens je moet het nog uploaden op het internet ;)

Je drukt op de toesten van je toetsenbord: Shift + Prinstscreen en dan plak je het in paint of een andere programma en opslaan als afbeelding en dan uploaden op imageshack.us daar krijg je dan een link en die linkt geef je dan hier:cool:

Ps mijn e-mail adres staat in mijn profiel

Kan je de foto's wat groter maken want zo zijn ze onleesbaar:)

achter het rode kruisje staat soms een floppy.. om te downloaden.. gebruik die eens. af entoe download hij dan de drivers die hij mist of die verouderd zijn ;)

heb t al gevonde! het lagg aan mijn usb stick, het overzetten van mijn computer naar laptop via usb stick verliep niet zo goed dus er miste een deel van de audio driver, nu ik internet op mijn laptop heb heb ik het gewoon zo gedownload en het werkte.

Bedankt voor jullie hulp!!!!!!!!!!!!jij ook Remco:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan