audio driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

We gaan het even anders doen klik op 'deze computer'' met de rechter muisknop dan staat daar beheer bij klik deze aan dan komt er een scherm computerbeheer te voorschijn daarin staat schijfbeheer klik deze aan meld even hoeveel schijven en partities je hebt en dan ook nog de letters.

Ik weet het ik ben lastig maar anders komen we er nooit uit.

Modag

Er staan 0 t/m 4 schijven, dus 5 schijven in totaal bij. 0= standaard, 1 t/m 4= verwisselbaar, zonder medium.

Er staat Volume: Lokaal station (I:) Indeling: Partitie Type: Standaard Bestandssysteem: NTFS Status:In orde (systeem) Capaciteit: 298,08 GB Vrije ruimte: 178,37 Vrije ruimte: 178,37 etc.

Dit is wat ik zie staan...

groetjes

Hoi,

Denk dat het uploaden niet gelukt is zie tenminste niets staan.

deze computer klikken staat daar geen c bij? zo ja dan op c met rechtermuisknop en dan eigenschap hoe vol staat hij dan.
Je hebt denk ik een cardreader in de pc zitten he
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat het uploaden niet gelukt is zie tenminste niets staan.

deze computer klikken staat daar geen c bij? zo ja dan op c met rechtermuisknop en dan eigenschap hoe vol staat hij dan.
Je hebt denk ik een cardreader in de pc zitten he
Modag

Sorry, ik was even weg... Ik hoor net van mijn vader dat onze c schijf was gecrasht en dat het nu een i schijf is geworden. Daarom pakt hij hem niet bij het downloaden van die chipset denk ik.. Hij herkent de i schijf niet als een c schijf... Maar ik heb idd een cardreader in de pc zitten..

Heb je een idee hoe ik de i schijf kan omzetten in de c schijf?

Hoi,

Dat gaat niet als er besturingsprogramma opstaat kan je niet van letter veranderen.

Maar als ge de drivers download en dan gaat installeren kan je dan niet aangeven waar je hem wil installeren.

Modag

Hoi,

Dat gaat niet als er besturingsprogramma opstaat kan je niet van letter veranderen.

Maar als ge de drivers download en dan gaat installeren kan je dan niet aangeven waar je hem wil installeren.

Modag

Ja, dat heb ik idd geprobeerd, maar ook dan geeft ie weer aan dat de c:/ drive vol is.. Helaas... Denk je dat ik dit uberhaupt kan oplossen?

groetjes

Hoi,

Er is denk ik nog 1 oplossing in dit geval en dat is windows opnieuw installeren.
Als je dit wil zal je aan een aantal punten moeten denken:

1) De bestanden die je wilt bewaren veilig stellen op een usb stick zetten of op een cd-rom/dvd branden
2 ) kijken of je nog de xp cd-rom hebt met activering code
3) Nu de drivers even downloaden en op een cd-rom usb stick zetten

Eventueel als je in de buurt van Eindhoven of Echt woont dan kan ik je helpen.

Modag

Laatst bewerkt:
Ik vind het zooo raar, maar ik kan je wel vertellen wat er gebeurt is:

Je hebt 2 partities gehad en je hebt C verwijderd. :eek:

Je zult met een programma als Partition Magic moeten kijken of je C schijf nog terug te halen is of zo.

Of je hebt 2 schijven gehad en hebben ze Windows op L geplaatst en is je C schijf verwijderd (geen idee waarom)

Laatst bewerkt:
Hoi Jedi ,

Volgens mij gaat het met partition magic ook niet gaat lukken denk dat schone installatie de beste optie is in dit geval.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan