Audio en video in ppt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starbeek94

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo,

Ik heb een ppt gemaakt voor een presentatie op school, hierbij heb ik in de ppt verschillende stukjes audio en een stuk video ingevoegd. Nu is mijn probleem dat als ik de ppt op school open, het geluid niet start zodra ik op de spatie balk druk. (Het geluid van de pc stond aan en er zit een geluidskaart in, want mijn lerares kan zelf wel een video laten zien van youtube of zo.) Ik heb het thuis op 2 pc's uitgeprobeerd en daar doet hij het wel. Is er een codec of zo voor nodig om geluid in en tijdens een ppt af te spelen? Ik heb alle muziek bestanden in een map apart gezet op mijn usb en ze van daaruit pas in de ppt gezet, dus ze zouden het wel moeten doen. Ook omdat hij het thuis wel op 2 verschillende pc's doet. Een heel verhaal, maar ik zou willen weten hoe ik dit kan verhelpen.

Ik heb nu ook het bestand opgeslagen via publiceren op cd, maar dan wel gewoon in een map op de pc opgeslagen, zou het nu wel kunnen werken?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
Starbeek

Ik heb het al gevonden. Ik moest het op een andere manier opslaan.

Laatst bewerkt:
opslaan van power point

hallo Starbeek leg eens uit wat is een andere manier opslaan ?

Als je op de grote menu knop klikt en dan ga je naar publiceren.
En dan klik je op 'inpakken voor cd' daar kun je de instellingen wijzigen zodat je een map krijgt waar alles in staat. Hier staat dan de ptt, de audio, de video's en een hoop andere bestanden in. Als je dan de ptt in die map opent doet alles het prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan