audio + functies splitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudewijnpleij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
2
Hallo,
Ik heb al een poosje een Nokia lumia en een iPod touch. De iPod gebruik ik voor muziek en de Nokia voor bellen etc.
Nu heb ik een koptelefoon met zo'n knopje er op waarmee je start, pauze, volgende kunt doen op je muziekapparaat, alleen dit werkt niet op m'n telefoon. De functie om je telefoon op te nemen via het knopje werkt overigens wel.
Nu vroeg ik mij af of ik met bijv. Een splitter de telefoon en de iPod allebei kan aansluiten op de koptelefoon waarmee alle functies nog werken. (audio controle en phone controle)

Boudewijn
 
Welkom,

Ik denk dat niet mogelijk is. Heb er zelf geen ervaring mee, maar denk dat dit niet gaat werken. Je stuurt op dat moment een signaal naar beide apparaten. Er zijn twee uitkomsten:

- De knoppen werken niet
- De knoppen werken wel, maar dan voor allebei de apparaten tegelijkertijd, en dit lijkt me niet heel functioneel.

Mocht je het toch proberen. Raad ik je aan misschien eerst een splitter te lenen van iemand uit je omgeving. Zo kan je kijken of het ook goed functioneert.
Ik hoop dat dit helpt.
 
nee ik snap het denk ik al. ook denk ik dat als je het signaal door de splitter voert dat de functies verloren gaan. alsnog bedankt! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan