Audio Msn??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huckley

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Het is me een raadsel!
Ik zelf zit met xp op een lappy en heb 6.2 met Plus geinstaleerd.
Me zwager is pas begonnen met msn en heeft na dat hij zijn wachtwoord kwijt was van zijn eerste account een nieuwe gemaakt en 7.0 geinstaleerd.
In de veronderstelling dat dat eerste account na een tijd vanzelf weer verdwijnt
Hij moet wel steeds eerst de optie "aanmelden ander account"gebruiken omdat de eerste boven aan staat.
Nu kan hij niet naar 6.2 audio gesprekken voeren wel naar 7.0,maar als hij zijn account opent op mijn lappy kan ie wel met 6.2 praten.En als ik op zíjn pc mijn account open kan ik wel praten met die waar hij niet mee kan praten een contact persoon die we allebij in onze lijst hebben,
Ik kan van mijn lappy uit met 6.2 weer niet naar zíjn 7.0 praten en anders om dus hij ook niet naar mij.
Wat gaat hier fout?
Wie heeft dit al eens aan de hand gehad ik heb het pas een keer gehoord dat dit voor kwam maar ik geen oplossing gehoord.

Bijvoorbaat onze hartelijke dank.

Vriendelijke groeten,
Huckley en me zwager.

Zover ik weet is er geen mogelijkheid om een goeie verbinding te maken tussen 2 msn clients als er een versie verschil is.
Ik zou voorstellen om op je laptop ook msn 7.0 te installeren en dan nog eens een audio gesprek te starten.
Als nu blijkt (dat kan ik niet uit je verhaal halen) dat msn 6.2 wordt gestart op je zwagers pc i.p.v. 7.0, dan moet je msn uninstallen. Zie Hierrr..
Maar dan moet je waarschijnlijk heel msn opnieuw installeren.

Nee dat is nou net niet de bedoeling laat mij maar met me 6.2 en op jou twijfels te antwoorden ik kan wel degelijknaar 7.0 praten van uit 6.2!
Alleen met me zwager niet!

Toch bedankt voor de reactie!

Hehe het is een compleet levensverhaal wat daar boven staat.. maar het probleem is: dat je niet met je zwager van msn 6.2 naar 7.0 kan praten...
Toch ? :confused:

Hallo

Kort door de bocht is dat dus het probleem!
Maar dus alleen met zijn account op zijn Pc.
Zijn account van de 7.0 0p mijn pc werkt goed.
En mijn account 6.2 op zijn pc ook!
We hebben Skype™ allebij geinstaleerd en werkt 100%

Op nieuw instaleren van 7.0 heeft geen resultaad op geleverd.

Vreemd vaag we weten het niet!
Hopende dat jij mischien het ei van columbus bent?
Wachten wij in spannig.

Huckley en Zwager.

Laatst bewerkt:
Hmmm.. dat is heel vreemd :confused: zoiets heb ik nog nooit gezien..

Misschien dat de andere leden je kunnen verder helpen (maar ik heb nog te weinig "ervaring" daarvoor :))

Ik zou gewoon skype gebruiken, ik heb daar nog niemand over horen klagen... :thumb:

T

Toch bedankd voor de moeite'

Vriendelijke groeten.

Mischien dat iemand anders het probleem herkent,
Ik heb zelf ook pas één keer van te voren van dit euvel gehoord!

Graag gedaan..
Misschien een ander forum proberen.. (sorry leden van deze site :o )
Er zijn niet echt veel mensen hier die dit probleem herkennen ..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan