Sinds kort kan ik niet meer bij de files van mij audio player.
Voorheen stak ik een kabeltje in de usb port en kon ik via die port bij de bestanden. Liedjes eraf, liedje erbij. Je kent het wel.
Maar nu laat windows mappen mij het niet zien en ook niet via windows media player.
Windows mappen geeft alleen aan een icoon audio player zien (onder audio player).
Windows media player geeft aan dat er geen bestanden op het apperaat staan en dat ik het moet synchroniseren. Dat is enige tijd geleden nog gebeurt, waarna ik gewoon bij de bestanden kon. Synchroniseren lukt trouwens ook niet.
Ja, er staan nummers op.
Ja, het is de juiste kabel.
Ja, de computer registreert het apperaat.
Ja, de lock functie is uitgeschakeld.
Kan dit het gevolg zijn van een update?
Wie weet het antwoord, of nog beter, een oplossing?
Voorheen stak ik een kabeltje in de usb port en kon ik via die port bij de bestanden. Liedjes eraf, liedje erbij. Je kent het wel.
Maar nu laat windows mappen mij het niet zien en ook niet via windows media player.
Windows mappen geeft alleen aan een icoon audio player zien (onder audio player).
Windows media player geeft aan dat er geen bestanden op het apperaat staan en dat ik het moet synchroniseren. Dat is enige tijd geleden nog gebeurt, waarna ik gewoon bij de bestanden kon. Synchroniseren lukt trouwens ook niet.
Ja, er staan nummers op.
Ja, het is de juiste kabel.
Ja, de computer registreert het apperaat.
Ja, de lock functie is uitgeschakeld.
Kan dit het gevolg zijn van een update?
Wie weet het antwoord, of nog beter, een oplossing?