Audio probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rlooije

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Berichten
24
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc maar toen ik mijn muziek opstarte bleek er een probleem te zijn. Ik had alles door gezocht de instellingen van het programma... bij mijn configuratie scherm>geluid. Toen ik een maat van me belde vertelde die me dat ik me audio drivers opnieuw moest installeren. Dus ik ging naar configuratie scherm en verwijderde mijn audio drivers. Maar nu heb ik het gevoel dat ik iets verkeerds heb verwijderd. Als ik me pc opstart krijg ik dit te zien.




zoals je op 3 ziet staat er hardware kan niet worden geinstaleerd... en ja ik heb de CD in me pc gedaan die bij mijn pc zelf zat.

Als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat erg waarderen. Mijn ideën zijn op.

(Sorry voor het slechte nederlands ik heb dyslexie)

Groetjes Rlooije
 
Windows zoekt naar de installatiebestanden maar kan die niet vinden.
Mogelijk heb je 2 cd=rom stations in de pc zitten en zoekt windows in het verkeerde station?

Als je de cd hebt die bij je pc geleverd is dan kun je ook handmatig naar dat station gaan en dan gewoon de audio-drivers instaleren zonder de wizzard.
 
ik zou de automatische hardware herkenning uitzetten.
de cd erin doen en de setup rechtstreeks uitvoeren.

lukt dat wel?
 
Laatst bewerkt:
Windows zoekt naar de installatiebestanden maar kan die niet vinden.
Mogelijk heb je 2 cd=rom stations in de pc zitten en zoekt windows in het verkeerde station?

Als je de cd hebt die bij je pc geleverd is dan kun je ook handmatig naar dat station gaan en dan gewoon de audio-drivers instaleren zonder de wizzard.

ja ik heb inderdaad 2 CD-roms en ik heb ze nu allebij geprobeerd maar geen van 2 werkt het en ik heb zonder wizzard mijn audio-drivers geinstaleerd en ik heb nogsteeds hetzelfde. Moet ik dan me audio drivers opnieuw verwijderen en dan instaleren?

ik zou de automatische hardware herkenning uitzetten.
de cd erin doen en de setup rechtstreeks uitvoeren.

lukt dat wel?

nope dat is niet gelukt...
 
is er nog iemand anders die mijn zou kunnen helpen met dit probleem? Iemand met een idee sugestie of oplossing ;)
 
Kan je een herstelpunt terugzetten van voor dat je de drivers hebt verwijdert?
 
Kan je met everest niet een printje maken van de mobo graka en audio hardware...dus de specs van je hardware...kijken we of er iets anders te vinden is.
 
Deze topic zou opzich verwijderd kunnen worden ;)
ik heb me pc gewoon weg laten brengen ... ik kwam er niet meer uit :S

alles werkt nu gewoon normaal zoals het moet :D
 
Hoi

Ben een paar dagen weg geweest dus kon niet eerder reageren.
Mooi dat het opgelost is. Weet je ook wat de oorzaak was?

H
 
Hoi

Ben een paar dagen weg geweest dus kon niet eerder reageren.
Mooi dat het opgelost is. Weet je ook wat de oorzaak was?

H

om heel eerlijk te zijn... geen id :confused: windows is opnieuw geinstaleerd zie ik en dat heeft het dus blijkbaar opgelost ofzo :p dan zou ik het ff aan die gast moeten vragen ;)
 
Nah...het was mooi al we dat hier wisten maar geen noodzaak.
Het is vaker moeilijk te achterhalen wat het probleem is dan dat het is de boel opnieuw te installen.

gl
H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan