Hi Iedereen,
ik weet niet of ik eht in het goede topic plaats.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb sinds kort en Hauppauge hd PVR2 Gaming voor het streamen van gamebeelden naar twitch, deze hauppauge zit via HDMI aangesloten op pc1 (game pc) en de usb hiervan zit op de 2e computer (stream pc) en mijn monitor zit op de Hauppauge aangesloten.
Dit werkt allemaal prima, alleen heb ik het volgende probleem:
Ik wil nu het geluid van alleen de games via de 2e pc op twitch krijgen.
Als ik de HDMI als standaard geluidskaart instel dan heb ik geen geluid meer op mijn headset (wel op de 2e pc), stel ik mijn creative fatal1ty xifi titanium op de game pc in als standaard geluidskaart dan heb ik geen geluid meer op de stream pc.
heeft iemand misschien een idee hoe ik het geluid van pc1 naar pc2 kan krijgen?
pc1 heeft een creative fatal1ty xi-fi titanium en een on-board audio (maar het liefste doe ik alles via de creative fatal1ty xi-fi titanium)
pc2 heeft alleen on-board audio
Ik gebruik ook teamspeak en die moet niet hoorbaar zijn via twitch.
het is dus de bedoeling dat ik op de game pc alle audio via mijn headset hoor maar dat op de stream pc alleen de audio binnen komt van de games die ik speel.
is dat mogelijk?
ik weet niet of ik eht in het goede topic plaats.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb sinds kort en Hauppauge hd PVR2 Gaming voor het streamen van gamebeelden naar twitch, deze hauppauge zit via HDMI aangesloten op pc1 (game pc) en de usb hiervan zit op de 2e computer (stream pc) en mijn monitor zit op de Hauppauge aangesloten.
Dit werkt allemaal prima, alleen heb ik het volgende probleem:
Ik wil nu het geluid van alleen de games via de 2e pc op twitch krijgen.
Als ik de HDMI als standaard geluidskaart instel dan heb ik geen geluid meer op mijn headset (wel op de 2e pc), stel ik mijn creative fatal1ty xifi titanium op de game pc in als standaard geluidskaart dan heb ik geen geluid meer op de stream pc.
heeft iemand misschien een idee hoe ik het geluid van pc1 naar pc2 kan krijgen?
pc1 heeft een creative fatal1ty xi-fi titanium en een on-board audio (maar het liefste doe ik alles via de creative fatal1ty xi-fi titanium)
pc2 heeft alleen on-board audio
Ik gebruik ook teamspeak en die moet niet hoorbaar zijn via twitch.
het is dus de bedoeling dat ik op de game pc alle audio via mijn headset hoor maar dat op de stream pc alleen de audio binnen komt van de games die ik speel.
is dat mogelijk?