Audio vanuit laptop naar tv werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvhattum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2015
Hallo,

Ik wil graag beeld en geluid van de laptop naar de tv (Samsung) sturen.
Ik heb beeld via een VGA kabel, werkt prima. Ik heb helaas geen HDMI aansluiting op de laptop.
Ik heb daarom een Jack kabel gehaald om het geluid af te spelen op de tv, maar wat ik ook probeer, het lukt niet.
Ik heb de Jack kabel in de uitgang van de koptelefoon gedaan, dus ik hoor geen geluid meer via de laptop.
In de tv zit de Jack kabel in de DVI IN (HDMI 2) aansluiting. Dit heb ik ergens gelezen, maar dit werkt dus ook niet.
Eigenlijk werkt geen enkele rood/witte audio aansluiting.

Nu vroeg ik me af of ik een andere kabel nodig heb, om in de andere audio aansluiting naast de VGA te doen?
Of moet ik misschien iets instellen op mijn laptop of tv? Heb op de tv alle instellingen al nagelopen maar daar kan ik nergens wat vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

kabel.jpgtv.jpg

Als je een koptelefoon aansluit, hoor je dan wel wat?
Ja?
Zou je de audio aansluiting links naast de vga aansluiting op de TV niet moeten gebruiken?

Ik verwacht een 3,5 mm plug in computer en aan de andere kant een 3,5 mm plug in de TV. Ik kan het op de foto niet goed zien.

Succes er mee.

Laatst bewerkt:
Waar is die HDMI kabel van dan?

Haal die er eens uit en gebruik die audio in naast de vga met de 3,5mm stereo jack verloop naar 2 x tulp/cinch en stel het ook zo in op de TV.

welk (exact) type TV heb je?

Bedankt voor jullie reacties!
De HDMI kabel loopt naar de PS3. De koptelefoon doet het ook.
Ik denk eigenlijk ook dat ik die aansluiting van 3,5mm jack in de tv moet gebruiken.
Zal vanmiddag eens een verloopstukje halen en het dan proberen.

PS: tv is een Samsung le32a330j1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan