Audioboek in het audio onderdeel zien te krijgen van de ipod

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké. :)

Voor de volgende keer: je kunt ook een heleboel nummers tegelijk aanvinken door ze allemaal te selecteren (houdt [Shift] of [Ctrl] daarvoor ingedrukt) en dan te kiezen voor rechtermuisknop > Selectie markeren. Uitvinken kan uiteraard ook: rechtermuisknop > Markering selectie verwijderen. :thumb:

Niet compatibel...

Na weer een heleboel "verse"nummertjes gezocht te hebben heb ik weer een nieuw probleem sinds vandaag worden mijn nummers niet meer automatisch uit LimeWire in iTunes gezet. Ik heb nu in LimeWire een lijst "Individueel gedeelde bestanden" die ik vanuit iTunes niet kan benaderen. Als ik My LimeWire Tunes in iTunes aanklik, krijg ik de melding "De gedeelde bibliotheek My LimeWire Tunes is niet compatibel met deze versie van iTunes".

Ik zag trouwens op een ander forum deze vraag ookal staan, dus schijnbaar ben ik niet de enige:evil:
Hellup...
:confused:

Na weer een heleboel "verse"nummertjes gezocht te hebben heb ik weer een nieuw probleem sinds vandaag worden mijn nummers niet meer automatisch uit LimeWire in iTunes gezet. Ik heb nu in LimeWire een lijst "Individueel gedeelde bestanden" die ik vanuit iTunes niet kan benaderen. Als ik My LimeWire Tunes in iTunes aanklik, krijg ik de melding "De gedeelde bibliotheek My LimeWire Tunes is niet compatibel met deze versie van iTunes".

Ik zag trouwens op een ander forum deze vraag ookal staan, dus schijnbaar ben ik niet de enige:evil:
Hellup...
:confused:

Ahum..ik heb het gevonden, LimeWire staat bij mij op C, terwijl ik een andere map voor mijn muziek op D had gezet, was ik ff vergeten:(

Sorry voor de onnodige post:D

Erg duidelijke omschrijving over hoe audioboeken op de iPod te krijgen, top! Toch ondervind ik een probleem bij het converteren naar een AAC bestand. Ik heb namelijk een mp3 bestand dat bijna 2.30 uur duurt. Het AAC bestand dat gemaakt wordt is echter maar 0:27 uur. Ook bij andere mp3 fragmenten van die lengte gebeurd het. Zit er wellicht een maximum aan de lengte die geconverteerd kan worden? Of heb ik iets anderes over het hoofd gezien? Bij kortere fragmenten gaat het trouwens wel goed.

Hallo Rhye,

Daaarvan heb ik nog nooit gehoord, ik helaas zo 1, 2, 3 ook niet waar het aan ligt. Je kunt proberen eerst het mp3 bestand in 2 (of meer) delen te "breken" met bijvoorbeeld Audacity, het dan pas te converteren naar AAC. Echter, dan los je het probleem niet op maar omzeil je het slechts. Daarbij krijg je dan een aantal losse bestanden en dat is misschien niet wat je wilt! :confused:

Mvg,
Jelly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan