AudioDeck loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Ieder jaar (2 jaar) wordt mijn computer geformatteerd. En iedere keer heb ik hetzelfde probleem: Mijn geluidskaart. Gelukkig heb ik op helpmij ooit de goede driver van iemand gekregen, dus ik kon iedere keer weer terug kijken welke het was.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=166168

Nu heb ik weer dezelfde driver, maar nu loopt "Vinyl Deck" (of AudioDeck) direct vast. Oftewel: Geen geluid, want dat programma ervan loopt direct bij het opstarten al vast.

Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt !

Laatst bewerkt door een moderator:
ja geel, en de update via apparaatbeheer werkt neit. Hij vindt geen stuurprogramma

Doe het eens verwijderen daar in,en dan weer nieuw opstarten,dan vraagt windows om drivers,en dan geef je aan waar de drivers staan

Sorry, ik heb een fout gemaakt.

Bij apparaatbeheer staat er GEEN geel dingetje bij "besturing voro geluid, video en spelletjes"

Bij "besturing voor geluid, video en spelletjes" staat Audiocodecs, Avance AC'97 Audio for Via (R) Audio controller

Bij mijn PCI SIMPLE CONTROLLER staat nu WEL een geel ding.

Dan schakel je die uit ,en doe je hetzelfde zoals ik eerder schreef

Ik heb gedaan wat je zei.

Na het opnieuw opstarten vond windows automatisch dat AC'97 ding. Maar zodra dat gebeurde liep AudioDeck vast en moest ik het afsluiten.

:o niet leuk...

Ik zou dat ding er helemaal uit gooien en nieuw geluidskaartje er in zetten,heb je dat gezeur ook niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan