Hansstalkn
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2010
Er zit een irritante pieptoon in mijn laptop. En als ik muziek afspeel komt er geen enkel geluid uit de speakers. Als ik externe speakers inplug kan wel ik audio beluisteren, maar uit de interne speakers komt dan tegelijkertijd alleen maar een krakend geluid, terwijl de pieptoon blijft. Ik kan de pieptoon uitzetten door het geluid helemaal uit te schakelen (het wegdraaien van het volume heeft geen invloed op de pieptoon).
Ik heb van alles geprobeerd: de nieuwste drivers van de geluidskaart ge�nstaleerd. De geluidskaart uitgeschakeld, verwijderd, etc. maar niets helpt. De pieptoon klinkt al bij het starten van de laptop. Tijdens het starten van Vista valt de piep even weg om daarna weer volop verder te gaan (of weer te verdwijnen als het geluid helemaal uit is geschakeld).
Wie kan mij adviseren?
Ik werk met een Toshiba Datellite Pro laptop.
geluidskaart: Realtek High Definition Audio
Ik heb van alles geprobeerd: de nieuwste drivers van de geluidskaart ge�nstaleerd. De geluidskaart uitgeschakeld, verwijderd, etc. maar niets helpt. De pieptoon klinkt al bij het starten van de laptop. Tijdens het starten van Vista valt de piep even weg om daarna weer volop verder te gaan (of weer te verdwijnen als het geluid helemaal uit is geschakeld).
Wie kan mij adviseren?
Ik werk met een Toshiba Datellite Pro laptop.
geluidskaart: Realtek High Definition Audio