audiovis.dll eror

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
bij het opstarten van mijn Magix video op cd krijg de eror audiovis.dll kan niet opstarten.
wat betekend dit en wat doet ie dan niet ????
ik werk met windows vista

tjima

vermist .dll bestand

Hallo Tjima. als het goed is kan je aan het einde van de uitleg weer gewoon zonder problemen computeren! het probleem bevind zich in de harde schijf, het is niks om u druk over te maken het is namelijk een bestandje van nog geen 1mb wat simpelweg in het systeem ontbreekt. het bestandje is hier te downloaden (download moet opgeslagen worden!)

open na het downloaden de map, deze moet tot het einde van de uitleg geopend blijven!

ga nu naar ''computer'' klik dan 2x op SYSTEM (C: ) u bevind zich nu in het hart van de computer! zoek naar de map Windows, gevonden? ga dan op zoek naar Stystem32. open de map en scroll rustig naar beneden. dan komt u bij de .dll bestanden stop met scrollen als u bij de voorletter A bent (deze staat niet aan de top van de map maar er net iets onder) ga dan terug naar de map met het .dll bestand.

dit bestand moet naar de map van daarnet gesleept worden (system32) zet dan het bestandje tussen een ander .dll bestand.

herstart de computer en probeer nu het programma wat eerst niet werkte te starten

Succes verder
Gr, Nick

Laatst bewerkt:
nickkiej

Duidelijk uitleg en precies gedaan wat je zei, maar helaas het werkt niet, nog steeds de melding.Erros Loading audiovis.dll
tjima

Laatst bewerkt:
kunt u mij een printscreen sturen van de error, of precies overschrijven wat er staat?

Nick

nickkiej

weet niet hoe ik een printscreen moet maken.
maar dit staat er precies:

D:\MAGIXFilm op CD programma\Videodeluxe.exe
Error Loading audiovis.dll

tjima

printscreen is rechts van de F12 (kan zijn ''PRT SCR'') en dan in paint plakken. en dan hier uploaden, kunt u voor mij een printscreen maken van de map die in SYSTEM (D:) staat genaamd MAGIXFilm op CD programma en dan de map Videodeluxe (als deze er niet bij staat dan alleen van de map MAGIXFILM OP CD PROGRAMMA) dan kan ik kijken waar audiovis.dll geplaatst moet worden

Nick

PS ik ben 4 dagen weg dus ik reageer vrijdag pas weer

kan met mijn toetsenbord geen printscreenmaken heb screenhuter geinstalleerd. geprobeerd om daar een screenprint te maken . nu nog even kijken of ik het hier kan plaken .
tjima

Bijlagen

• ScreenHunter_03 Aug. 03 00.06.gif
    ScreenHunter_03 Aug. 03 00.06.gif
    94,3 KB · Weergaven: 64
zo te zien is de bijlage gelukt , alleen plakken nog niet .
tjima

ik heb de printscreen gezien, en het gekke is dat audiovis.dll er al instaat... ik zou het even niet weten:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan