Auteur verwijderen uit alle documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Hulk

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Kan ik uit alle reeds gemaakte Word-documenten in één keer alle auteurs verwijderen?

Ik denk dat je twee dagen kunt zoeken en dan nog geen antwoord hebt. Daarom is Google ook zo dom. Het kan geen onderscheid maken tussen één document en alle documenten.

Kan ik uit alle reeds gemaakte Word-documenten in één keer alle auteurs verwijderen?

Als jij de vraag beter kunt formuleren ook voor een zoekmachine houd ik mij aanbevolen.

Enkelvoud en meervoud, daar zit het wezenlijke verschil. Eén documenten is geen probleem, maar als je er tweeduizend hebt, dan ga er maar aan staan.

Aan de screenshot te zien lijk mij dat je dus geen keuze kunt maken. Er staat properties en dat omvat dus alle details en dat gaat me te ver en is een groot risico. Want dan ben ik alle info kwijt.

Het is werkelijk niet te geloven, maar ik dacht laat ik toch eens proberen een aantal documenten te selecteren en dan van die selectie de auteur of andere details/eigenschappen te verwijderen. Laat het nu nog lukken ook. Je moet er niet te veel tegelijk doen want dan stottert die. Geluk? Ik zie ook geen wijzigingen in de documenten, dus volgens mij moet het goed zijn en kunnen. Dat scheelt een hoop werk. Toch vreemd dat die mogelijkheid nergens te vinden is of staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan