Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gehele intro.Beste stylist of ontwerper,
Voor stylink.nl verzorg ik maandelijks een rubriek over juridische zaken die voor jou als stylist of ontwerper van belang zijn. Zoals auteurs- en merkenrecht en het slimme van (online) registratie van jouw ideeën.
Wil je reageren op of heb je zelf een prangende vraag? Dat kan - hier op het weblog van stylink.nl! Ik doe - zonodig samen met collega's bij CC Proof, mijn ons best om jouw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.
Post je vraag!
Kim Zuijderwijk, juriste
Het woord 'belang' komt hierin voor: zij behartigd dus de belangen van stylisten en ontwerpers.Voor stylink.nl verzorg ik maandelijks een rubriek over juridische zaken die voor jou als stylist of ontwerper van belang zijn.
Mensen, ik snap hem! Zij wil dat je bij haar je auteursrecht registreert en dan schikt ze de zaak. Ze wil gewoon geld vangen.Zoals auteurs- en merkenrecht en het slimme van (online) registratie van jouw ideeën.
Google images is een zoekmachine voor foto's er staan geen foto's op. Hoe je foto gevonden heeft heeft niets te maken met welke auteursrechten er op van toepassing zijn.Ik heb de foto niet eens van sportgeschiedenis gehaald maar gewoon van google/afbeeldingen:
http://www.google.nl/images?hl=nl&q...=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1349&bih=656
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.