• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

autm e-mail versturen in excel als stock lagervis dan

• Onderwerp starter Onderwerp starter boup
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

boup

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2011
Hallo,

Ik ben in excel iets aant maken dat de voorraad moet bijhouden van een bepaald product.
Nu zou ik graag een automatische mail versturen als in een cel een getal lager is als bv 5.
Bv naar de fabrikant dat hij moet leveren
Weet iemand hoe je zo iets kan fiksen
Ik werk met office 2013 ned

mvg serge

Beste Serge,

Ik heb een aantal extra details nodig om je wellicht te kunnen helpen.

Wordt er in het document zelf gewerkt op het moment dat de mail verstuurd wordt?
Staan de mailadressen van de geadresseerde in het document zelf, of wil je deze handmatig invoeren?
Welk mail programma gebruik je?

Hoor het graag van je.

Groet Neuz

Ja de bedoeling is als ik of mijn collega de stock aanpas en het getal lager komt dan bv 10 er een mailtje wordt verzonden naar mijn e-mail adres
Is bv handig als ik met verlof ben dat ik weet dat ik moet bijbestellen
Ik werk met outlook
wat bedoel je met staan de e-mailadressen in het document zelf?

mvg serge

mvg serge

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Serge,

Helemaal goed ik ga kijken of ik iets voor je in elkaar kan zetten.

En ik vroeg of de mail adressen in het bestand zelf stonden omdat ik dacht dat het mailtje wat automatisch verstuurd zou worden direct naar de leverancier zou gaan.

Ik denk alleen wel dat ik pas na het weekend met de oplossing kom want dit weekend is druk bezet. Ik hoop dat je zolang kunt wachten.

Groet Neuz

Beste Serge,

Helemaal goed ik ga kijken of ik iets voor je in elkaar kan zetten.

En ik vroeg of de mail adressen in het bestand zelf stonden omdat ik dacht dat het mailtje wat automatisch verstuurd zou worden direct naar de leverancier zou gaan.

Ik denk alleen wel dat ik pas na het weekend met de oplossing kom want dit weekend is druk bezet. Ik hoop dat je zolang kunt wachten.

Groet Neuz

Ja tuurlijk op een dagske steekt da niet -)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan