Autmatisch klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0171

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Is het mogelijk om zodra ik een applicatie start, deze automatisch op verschillende knoppen te laten klikken?

Bijvoorbeeld bij een setup van VLC media player: Automatisch op de knoppen klikken.

Een soort klik script die ik zelf kan maken, maar hoe?
Ik ben een keer de applicatie Silent Install Builder tegen gekomen, hier moest je door de setup heen klikken. Het programma onthield welke knoppen ik had aangeklikt en maakte hier een setup bestand van. Dit mag van mij ook gewoon een los script zijn.

Het is voor het installeren van heeeeeeeeel veel laptops in een kort tijdsbestek. Dit zou dus heel veel tijd schelen.

Ik moet Java, Adobe (reader, flashplayer, shockwave), Silverlight, Citrix Receiver, Officescan en nog een paar applicaties standaard installeren. Hier gaat dus veel tijd in zitten.

Ik wil geen gebruik maken van Ninite. dit vind ik te lang duren omdat deze de software telkens download.

Het moet gratis zijn, of opensource. In ieder geval moet het zakelijk mogen worden gebruikt.

Hopelijk weten jullie een goede oplossing.

met smartclick of smart Hotkey, hoe heet zoiets, kan je je monitor resolutie instellen en dan instellen op welke positie hij moet drukken, welke hotque wwat is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan