Auto aanvullen outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonkel007

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Ik ben systeembeheerder heb veel dingen geprobeerd maar kan er niet uitkomen.

In outlook maken nieuwe ingetypte e-mail adressen niet meer aan in het NK2 bestand.
Het NK2 bestand mag absoluut niet verwijderd worden. Ik denk dat het bestand corrupt is heb hiervoor een programma gebruikt genaamd: Rebuild Outlook Cache dit heeft niet gewerkt.

Iemand een office expert hier?

a. Contactpersonen horen (wat mij betreft) niet alleen in het .NK2 bestand te staan, maar (ook) in Contactpersonen.
b. Er is een limiet aan het aantal entries dat in het NK2 bestand mogen worden aangemaakt (laatste keer dat ik gecheckt heb: 2000 entries). Er zal dus (indien bestand niet corrupt én de limiet bereikt/overschreden) eerst flink moeten worden opgeschoond voordat er nieuwe entries kunnen worden aangemaakt. (Zie c.)
c. Ga eens aan de slag met NK2 Edit. Natuurlijk veiligheidsmaatregelen nemen zoals het maken van een backup/kopie van het .NK2 bestand vooraf etc.

Tijs.

a. Contactpersonen horen (wat mij betreft) niet alleen in het .NK2 bestand te staan, maar (ook) in Contactpersonen.
b. Er is een limiet aan het aantal entries dat in het NK2 bestand mogen worden aangemaakt (laatste keer dat ik gecheckt heb: 2000 entries). Er zal dus (indien bestand niet corrupt én de limiet bereikt/overschreden) eerst flink moeten worden opgeschoond voordat er nieuwe entries kunnen worden aangemaakt. (Zie c.)
c. Ga eens aan de slag met NK2 Edit. Natuurlijk veiligheidsmaatregelen nemen zoals het maken van een backup/kopie van het .NK2 bestand vooraf etc.

Tijs.

Ja daar heb je gelijk in.
En heb al gecheckt of die vol is staan er ongeveer 750 in.
NK2 edit heb ik al geprobeerd hij opent gewoon de contactlijst met de personen erin. De personen die ik daar zie vult hij wel automatisch aan. Alleen als mijn collega een nieuwe entry toevoegt werkt hij gewoon totdat hij outlook afsluit en opnieuw opstart.

Kijk, vanaf het forum kunnen wij niet bepalen of het bestand corrupt is of niet.
Met NK2 Edit kun je enige reparatie/import-export acties doen. Zie hier en hier

Kijk maar wat je nog kunt doen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan