Auto correct werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

affie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Als ik zeg maar iets fout type, hoort er een rood zigzag streepje onder het woord te komen, maar dat heb ik niet bij microsoft word. Kan iemand ff vertelle hoe ik dat moet veranderen. Ik heb wel een engelse versie van word...

Wel aan?

Heb je de spellingcontrole wel aan staan? Als je even aangeeft welke versie van Word je gebruikt, kan ik je zeggen hoe je het controleert.

:)

Even uit het hoofd: controleer eerst of bij <Tools>, <Options> tabblad <Spelling and Grammar> de optie <Check spelling while typing> (of iets dergelijks) aanstaat. En de optie <Hide typing errors in this document> (nu is het echte gokken begonnen...) moet uit staan.

Michel

Even uit het hoofd: controleer eerst of bij <Tools>, <Options> tabblad <Spelling and Grammar> de optie <Check spelling while typing> (of iets dergelijks) aanstaat. En de optie <Hide typing errors in this document> (nu is het echte gokken begonnen...) moet uit staan.

Michel

Dat heb ik. Ik heb nog steeds geen rood zigzag streepje als ik bijvoorbeeld ''ffdsahgdhfas jfajkvsdfhjsdvfkjhvdfkjhsdfjkv'' type of ''geffelicieteerd'''.

Dat kun je wel controleren.

Ga naar Extra - Opties - Spelling en Grammatica en klik op de knop Aangepaste woordenlijsten. Dan moet er een lijstje met woordenlijsten komen waar in elk geval één van de opties is aangevinkt.

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan