auto e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Beste,

Ik wil een nieuw e-mail adres gaan gebruiken. En voor de mensen die nog naar het oude e-mail adres een mail sturen zou ik dan een auto e-mail willen gaan instellen. Maar het nieuwe e-mail adres wil ik ook in outlook gaan gebruiken.
Is het mogelijk als ik een auto e-mail ga versturen als ik die nieuwe e-mail gebruik?

Groeten,
Martin

Ik gebruik nu nog wanadoo maar dat is online geworden. En online wil dat we voor begin augustus allemaal online.nl gebruiken.
Want dan kun je niet meer wanadoo gebruiken.

Is er bij online in de webmail geen mogelijkheid om uw oud email adres door te sturen naar een ander adres?
Ik denk namelijk niet dat je dit outlook kun regelen, wanneer het email adres van een internet provider is.

Je zou evt een 2e outlook profiel kunnen aanmaken, en in het oude profiel een out of office melding aanzetten.

Oke als ik het goed begrijp.
Ik heb nu een account in outlook maar straks maak ik een tweede account aan met online.nl . Maar die oude van wanadoo laat ik er in staan. In die profiel maak ik een automatische e-mail. En kan ik later eventueel als nog verwijderen. Maar als ik outlook in mijnonline profiel open heb staan, en iemand stuurt naar mn wanadoo dan stuurt hij als nog de automatische e-mail. Klopt dit?

Is er bij online in de webmail geen mogelijkheid om uw oud email adres door te sturen naar een ander adres?
Ik denk namelijk niet dat je dit outlook kun regelen, wanneer het email adres van een internet provider is.

Je zou evt een 2e outlook profiel kunnen aanmaken, en in het oude profiel een out of office melding aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan