auto email verzend programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
ik ben op zoek na een programmatje of een mannier waar ik email adressen in kan vullen dan dat hij dan automatich na iedereen een email stuurt. Zonder dat de email adressen van de andere mensen waar hij heen moet er in staan.

weet iemand hoe ik dit klaar kan krijgen?

groetjes bo

Bijvoorbeeld in Outlook Express 6 kun je bij contactpersonen ook een groep aanmaken.
Als je een mail aan alle groepsleden wilt verzenden, zet je in het venster Aan: de naam van de groep.

ik ga het proberen met outlook.. alleen nou is mn vraag hoe krijg ik snel 300 emails in mijn adressen boek:S

alleen nou is mn vraag hoe krijg ik snel 300 emails in mijn adressen boek
Als je Adresboek - Hoofdidentiteit opent en dan klikt op Nieuw, Nieuwe groep, krijg je het venster Eigenschappen voor het Invoegen en Beheren van e-mailadressen.
Dat invullen zal één voor één met de hand moeten gebeuren :confused: .

Gewoon kopieren en plakken (in het bcc vak).
Als je in Excel (of Access) een hele kolom emailadressen hebt, selecteer je die hele kolom (ook gewoon de lege cellen) en plakt ze in het bcc vak. Outlook zet er zelf een ; tussen en die lege is ook geen probleem.
Klaar! Zenden maar. En, hopen dat je niet gekenmerkt wordt als spammer!
Ik doe het meestal met mailmerge naar Outlook. Zo krijgt elke email 1 geadresseerde, en kan ik gemakkelijk elke email een beetje persoonlijk maken. En ik weet zeker dat ik nergens als spammer geregistreerd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan