auto helderheid aanpassen UIT??

• Onderwerp starter Onderwerp starter xxss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xxss

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2010
Hallo,
ik heb een asus X56T en hij past automatisch zijn helderheid aan aan de omgeving. Alleen dit is super irritant omdat mijn beeldscherm constant flikkert. Weet iemand hoe je deze aanpassing uit kan zetten?
mvg

volgens mij als je 1x de Fn toets + de pijltjetoets omhoog drukt gaat hij een beetje feller worden [en omlaag minder fel..] en dat hij dan zo blijft staan..

Kun je dit niet in de beeldscherm opties uitzetten?

grtjs jjw

nee dat is het juist. ik kan het nergens vinden. Ik heb wel van die knopjes waarmee ik het feller of juist minder fel kan zetten alleen dat duurt dat een paar seconden en hij gaat weer langzaam terug :(

Hoi,

Zit zomaar even mee te denken zou deze optie niet in je bios zitten?

hmm zou op zich kunnen, alleen ik ben niet zo een computer freak. Ik gebruik een computer and that's it. Ik zou niet moeten weten hoe ik dat dan zou kunnen veranderen :$

Hoi,

Op zich is dat niet zo moeilijk waarschijnlijk tijdens opstarten op f2 of del drukken en dan kom je in de bios en daar kan je door heen bladeren .
Maar misschien heb je bij het notebook een cd-rom met manual waar de bios goed wordt weergegeven dan zou je het daar alvast kunnen bekijken of het er staat dan kun je gelijk kijken waar

Laatst bewerkt:
Okeee ik zal het gelijk even proberen. Alvast super bedankt ! :d

Na lang googlen kwam ik tegen de volgende optie.
FN toets indrukken met de A toets daarna, dit zou de licht sensor uit moet zetten.

Gevonden HIER

Hopelijk werkt deze functie.

grtjs jjw

GE-WEL-DIG. hij doet het! ik ben echt super blij. 1000x dank !

hoi,

Moest van ver komen maar is gelukt :thumb::thumb:mar noteer deze gelijk je weet maar nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan