Auto oplader voor laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkie14

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Ik heb een universele auto oplader gekocht. zie:http://www.electroweb.nl/N_frame.html?http://www.electroweb.nl/N_grp_59_198-1.html

Nu heb ik geprobeerd te testen. en je raadt het al.. hij deed het niet, maar voordat ik hem terug breng wil ik zeker weten dat ik de stroom in het goede gaatje heb gestopt. het zijn namelijk van die plug dingen die je ook op je oordopjes hebt. maar normaal wordt de laptop via een andere soort kabel opgeladen.

Ik heb de oplader getest met een draaiende motor. ik stop nu de plug in de zijkant van mijn Dell latitude d600. naast de oordopjes. is dit goed of heb ik gewoon het verkeerde stekkertje?

Alvast bedankt.

Gr Joram Bokma

waarschijnlijk het verkeerde stekkertje je moet de zelfde pakken als je oplader dat
je bij de laptop kreeg

wim

ik heeft gewoon een omvormer gekocht van 12 naar 220 volt
werkt ook heel goed

wim

jah maar als ik dezelfde stekkertje heb... wat is dan het probleem. heeft iemand een plaatje van waar ik hem moet instoppen? want ik kan niks vinden op google of dell.nl
Gr Joram

De afbeelding op de site die jij aangeeft is niet dezelfde als de plug die jij omschrijft. Degene die jij omschrijft (een koptelefoon plug) is een kleine jack plug en daarmee word een Dell nooit opgeladen (geloof me ik werk dagelijks met meerdere types van de latitudes op mijn werk). Als je je lader van je laptop pakt is dat de enige plug waarmee je je laptop kan opladen. en die plug komt overeen met de omschrijving van de site "Connector: 7.4mm with 1 center pin".

Dus als jij geen verloop stekkertje hebt meegeleverd gekregen waarin je die kleine jack kan pluggen waardoor het een goede opladerplug word die in het standaard gat in je laptop past is deze autolader nutteloos voor een D600/610 laptop.

Dus als jij geen verloop stekkertje hebt meegeleverd gekregen waarin je die kleine jack kan pluggen waardoor het een goede opladerplug word die in het standaard gat in je laptop past is deze autolader nutteloos voor een D600/610 laptop.[/QUOTE zei:
Waar kan ik die ergens vinden op het internet? of moet ik die in de computer zaak kunnen halen?

gr Joram

Als jij deze autolader hebt gekocht bij een bedrijf wat jou aangaf dat het een lader voor een Dell D6XX zou zijn zou ik daar even aankloppen

ik stop nu de plug in de zijkant van mijn Dell latitude d600. naast de oordopjes. is dit goed of heb ik gewoon het verkeerde stekkertje?

Alvast bedankt.

Gr Joram Bokma

Dat is de microfoon ingang!!!!!!! dat is niet goed, de plug hoort gewoon op de plek waar normaal ook de lader wordt aangelsoten aan de achterzijde.

attachment.php

Nu moet je maar heel hard gaan hopen dat je geen permanente schade hebt toegebracht aan de laptop. :eek: :eek: :eek:

attachment.php

Bijlagen

• latituded600.gif
    latituded600.gif
    30,5 KB · Weergaven: 59
  • latituded600_2.gif
    latituded600_2.gif
    20,8 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Dat is de microfoon ingang!!!!!!! dat is niet goed, de plug hoort gewoon op de plek waar normaal ook de lader wordt aangelsoten aan de achterzijde.

attachment.php

Nu moet je maar heel hard gaan hopen dat je geen permanente schade hebt toegebracht aan de laptop. :eek: :eek: :eek:

attachment.php

hij doet ut nog we lgewoon :P bedankt voor de duidelijke uitleg;) :thumb: bestaat er een kabeltje dat ik tussen die laptop en de adapter kan zetten(desnoods met een plugding erbij)???????

Zo jah, waar?
zo neeh, BALEN:(

Gr Joram

Dell pluggen schijnen toch speciaal te zijn, bij het 220 Volts model dat erboven staat op de site die jij gaf, staat speciaal de Dell plug erbij vermeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan