Auto-Protect uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

pgeervliet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
4
Hallo, ik heb een probleem. Ik krijg continue de foutmelding dat Norton Auto-Protect niet is ingeschakeld. Kan hem ook niet aanzetten. Resultaat is dat ik dus eigenlijk niet kan surfen. Wat is dit toch? Ik gebruik Vista en dat ging goed tot gisterenochtend. Eerst kreeg ik een melding dat er een hardwareprobleem was maar nu werkt alles behalve de virusbeveiliging
 
Probeer dit ook eens even druk op win+r (windows toets samen met r) typ services.msc druk op enter. En kijk of elke service waarin Norton of Symantec staat is gestart. Indien dit niet het geval is dubbelklik erop en druk op starten en bij opstarttype zou er automatisch moeten staan druk op toepassen om de wijzigingen te bewaren.
 
Probeer dit ook eens even druk op win+r (windows toets samen met r) typ services.msc druk op enter. En kijk of elke service waarin Norton of Symantec staat is gestart. Indien dit niet het geval is dubbelklik erop en druk op starten en bij opstarttype zou er automatisch moeten staan druk op toepassen om de wijzigingen te bewaren.

Dit heb ik gedaan en alles van Symantec staat als gestart en automatisch echter er is helemaal niks te vinden van Norton. Norton komt helemaal niet voor. Zit hier het probleem?
 
Norton moet er niet noodzakelijk staan. Als het vroeger wel gewerkt heeft zou je het moeten hebben kunnen terugvinden of zien dat deze service is gestopt.
Probeer eens om al de symantec services te herstarten dit doe je door telkens met je linkermuisknop erop te klikken en dan voor opnieuw starten (herstarten) drukken. Steek eens de installatie cd-rom in en kies eens voor herstel (repair).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan