auto protect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoy,

Op computer van mijn dochter staat Norton AV 2000
versie 8x
Computer is een Medion Laptop met Windows XP.

Porbleem is, als de computer opstart, Start eerst het icoontje van Nav, voor de z.g. autoprotect, direct er na Zone alarm. Het gekke is als je de cursor boven het Nav
icoontje zet, krijg ik een pop-upje Auoprotect is niet ingeschakeld, maar er staat geen rood kruisje door het icoon. Dan probeer ik NAV of, via het icoon of via het startmenu op te starten, wat dan verschrikkelijk lang duurt (3 minuten). daarna sluit ik direct het programma weer. Nu wordt het nog gekker zonder maar iets versteld te hebben is auto protect wël ingeschakeld.

In de configuratie van NAV staat alles betreffende dit wel goed ingesteld. Ik ben al bij Norton in de database wezen kijken, veel geprobeerd maar niets gelukt.

wie weet raad?

Hoy,

Zonder het opstarten van Nav komt de autoprotect ook
weer na een minuut of 3.

Weet echt niemand hoe dit kan?

Heb je NAV al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Hoy,

Nee, ik heb nog niet opnieuw geinstalleerd, dan kan ik toch maar beter de instal CD bij m'n dchter ophalen.
Dit duurt nog wel even.

Ik laat nog wel van me horen als het gelukt is

bedankt al vast

Verwijder dan eerst NAV op de normale manier via Start>instellingen>configuratiescherm>software.
Gebruik daarna de removaltool van Symantec Rnav.exe om de restanten weg te laten halen.
Kijk hier voor uitleg;
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606

PS het is best wel een redelijk oude versie van Nav.
Mischien is het raadzaam om een nieuwere versie aan te schaffen.
Daar zitten heel wat verbeteringen in ten opzichte van NAV 2000.

Hoy,

Ik heb de raad van crash opgevolgd NAV 2000 opnieuw
geinstalleerd, alles werkt weer correct.

bedankt

Geplaatst door mverlaan
Op computer van mijn dochter staat Norton AV 2000
Computer is een Medion Laptop met Windows XP.

Geplaatst door mverlaan
Ik heb de raad van crash opgevolgd NAV 2000 opnieuw
geinstalleerd, alles werkt weer correct.
bedankt

ehum, blij dat alles werkt mverlaan en ik wil jouw geluk niet verpesten, maar je kunt NAV 2000 niet installeren op windows XP. NAV 2000 is namelijk een oude virus scanner.

Hoy Saldos,

In tegenstelling tot wat boven in mijn bericht stond is het geen Norton 2000 maar 2002.

werkt nog perfect.

Geplaatst door mverlaan
Hoy Saldos,

In tegenstelling tot wat boven in mijn bericht stond is het geen Norton 2000 maar 2002.

werkt nog perfect.

ah, ok. Ik vroeg al af hoe je het voor mekaar had gekregen om NAV 2000 op windows XP te zetten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan