Auto Selection in Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjoerddeW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
4
Beste,

Ik heb een probleem in mijn Windows XP. Wanneer ik een programma open wordt alles direct geselecteerd. Hierdoor werkt het toetsenbord niet meer in Microsoft Word en kan ik niets meer doen dan het programma afsluiten. Het probleem zit niet in Office zelf. Zonder Office op de pc blijft hetzelfde probleem en ook bij een herinstallatie van Office blijft dit probleem zich voor doen.
Wanneer ik IE/Firefox ga gebruiken, kan ik wel alles doen, maar wordt er bij elke klik een cursor weergegeven. Soms even groot als mijn beeldscherm, dit omdat het frame waar ik dan in klik even groot is.

Dit is gekomen nadat er een melding is verschenen over de functie voor Auto-selection. Deze staat nu aan, maar ik wil deze graag uit hebben. Weet iemand waar ik dit kan vinden?

Alvast bedank!
 
Laat ff weten wat voor 'n muis merk/type je hebt,ligt hoogstwaarschijnlijk aan de meegeleverde software van de muis en niet aan de instellingen van de standaard muis in het configuratiescherm.
 
Hey Mik,

Het zou aan mijn muis kunnen liggen, maar deze werkt verder naar behoren.

Ik heb een Microsoft Wireless Optical Mouse + toetsenbord. Ik zal eens proberen deze drivers opnieuw te installeren, wellicht dat dit iets uit haalt.

Bedankt voor je reactie.
 
Mik Zjegger,

Het probleem ligt niet aan mijn muis/toetsenbord. Ik heb hiervan de drivers opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft zich voor doen.

Iemand nog een idee wat het wel kan zijn?

Mvg,
SjoerddeW
 
Als 't goed is zit er extra software bij het toetsebbord en de muis met verschillende opties,heb je al 's in 't configuratiescherm gekeken of bij alle programma's of je daar geen extra software vindt v/h toetsenbord en de muis?
Anders de standaard muisinstellingen in configuratiescherm-muis-aanwijzers-aanpassen-normale selectie kiezen en bij Schema "Windows standaard(systeemschema)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan