auto setup maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harrie39

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Berichten
5
msi aanpassen

hallo ik wil een auto setup maken van een msi install bestand. ik heb al van alles geprobeert maar het wil me niet lukken. Ik wil eigelijk alles ingevuld hebben zoals password email en pc naam het gaat over logmein. Ik wil dit laten installer bij een kennis aan de andere kant van de wereld maar de kennis heeft niet zoveel kennis als het over installeren gaat het. Ik zoek zoiets als hitmanpro zodat ze zien wat er gebeurd maar dan alles van zelf gaat. Wie kan mij verder helpen met wat voor progamma ik dit kan doen dus een soort snapshot oplossing.

Gr Harrie en nog fijne feestdagen van deze kant:thumb:
 
Laatst bewerkt:
werkt bijna

ik heb het bijna werkend maar op de laaste als hij klaar is moet hij zich aanmelden op een sever. dat lukt maar als het handmatig doet werkt de setup perfekt. ik ben ook bezich geweest met een programma een soort recorder wat je invult en daarna doet hij dat voor jou net als bij hitman pro. maar hier moet je weer een extra programma mee sturen het programma heet multiset. nu mijn vraag weet iemand een ander programma die dit ook kan. maar dan zonder extra setup er bij natuurlijk. Dus net als hitmanpro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan