Auto stelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyenoord20

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Eey,
Mijn website werkt nu perfect.
Maar, wil hem uitbreiden.
Ik zoek een geheel script voor :''Auto stelen''
voor miijn Sesamstraat
www.sesamstraat.nl heet me site trouwens. :)
Maar, op google kan dus echt geen script vinden.

Iemand die me kan helpen??

Greetz,
Frank:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk niet dat dit iets is voor HelpMij.:8-0:

Als je iets meer kunt uitleggen over je site, en wat er achter "criminals" schuilt, laat ik het topic vooralsnog open.
Dus graag het wat, hoe en waarom.
Nu roept het teveel vragen op.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Paul-RT

Als je iets meer kunt uitleggen over je site, en wat er achter "criminals" schuilt, laat ik het topic vooralsnog open.
Criminals is een textbased online game, je moet wapens kopen ed. dingen verhandelen en de gangster uit hangen. Wat deze jongen zoekt is een uitbreiding van dit spel, waar in de optie zit om als gamer autos te kunnen stelen van anderen, en dat ook autos gestolen van jou kunnen worden.

Heb je ook al op verschillende webmaster-sites gekeken? waar ze een groote database met scripts hebben? Staat me bij dat er ook wel eens iets van Criminals in staat:)
bv: wmcity

Geplaatst door Paul-RT

Vanwaar heb je zijn bericht aangepast, en erbij gezet dat sesamstraat zijn site is :confused:

Geplaatst door Paul-RT

Een site over "criminelen" die iets zoekt als "auto stelen" roept op dit forum vragen en misbruikmeldingen op.

Feyenoord20 kan dus beter in zijn vraag direct melden wat die site inhoud en hoe het in elkaar steekt.
De titel die genoemd werd heb ik verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan