Auto...

• Onderwerp starter Onderwerp starter SN0W
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SN0W

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Hallo,

Ik wil mijn eigen visual basic progamma maken,
Ik gebruik daarvoor Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition.
Nu hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met iets.

Ik wil graag weten hoe ik kan doen dat ik op een knopje druk dat mijn pc
dan bijvoorbeeld automatisch deheletijd op "F" drukt ofzo.
Kan dat?

je kan het forum doorzoeken, en dan zoeken op:
a) GetKeyAsyncState
b) programma op achtergrond laten werken

bovendien krijg je als 1e hit met google op "GetKeyAsyncState" dit:
programma op achtergrond laten werken [Archief] - Helpmij.nl Forum[Archief] programma op achtergrond laten werken Visual Basic. ... Google maar op "visual basic" "GetKeyAsyncState" of kijk op www.planetsourcecode.com op ...
(http://www.google.nl/search?hl=nl&q=GetKeyAsyncState+visual+basic&meta=)

bovendien raad ik je de site www.pscode.com (of www.planetsourcecode.com) aan, daar kan je goede source code vinden!
V.:thumb:

je kan het forum doorzoeken, en dan zoeken op:
a) GetKeyAsyncState
b) programma op achtergrond laten werken

bovendien krijg je als 1e hit met google op "GetKeyAsyncState" dit:

(http://www.google.nl/search?hl=nl&q=GetKeyAsyncState+visual+basic&meta=)

bovendien raad ik je de site www.pscode.com (of www.planetsourcecode.com) aan, daar kan je goede source code vinden!
V.:thumb:

Thnx :thumb:
maar is dat dan ook zonder hotkeys?
want ik wil graag dat je op een knop drukt en geen hotkey als het kan ;)
en kan je mij meschien de site link geven want ik ben op www.planetsourcecode.com geweest.
en als ik dan in de quick search "GetKeyAsyncState" en "Visual basic" doe dan vind ie niks

Laatst bewerkt:
Thnx :thumb:
maar is dat dan ook zonder hotkeys?
want ik wil graag dat je op een knop drukt en geen hotkey als het kan ;)
en kan je mij meschien de site link geven want ik ben op www.planetsourcecode.com geweest.
en als ik dan in de quick search "GetKeyAsyncState" en "Visual basic" doe dan vind ie niks

Klopt, ik zoek dit ook al een tijdje, maar op planetsource codes staan nogal weinig voor 2008.

1) door middel van een TIMER (code of control) zorg je ervoor dat elke 0,01 seconde (ofzo) word gekeken welke knoppen er ingedrukt worden. Dit doe je DMV de getkeyasyncstate API

2) zodra BV op de "f" knop word gedrukt, roep je een functie aan die het muis-klik-werk doet. (volor VB6 heb ik nog een goede module, 2008 moeten andere je maar bij helpen)

1) door middel van een TIMER (code of control) zorg je ervoor dat elke 0,01 seconde (ofzo) word gekeken welke knoppen er ingedrukt worden. Dit doe je DMV de getkeyasyncstate API

2) zodra BV op de "f" knop word gedrukt, roep je een functie aan die het muis-klik-werk doet. (volor VB6 heb ik nog een goede module, 2008 moeten andere je maar bij helpen)

Voor het automatisch klikken gebruik ik nu deze code:

Code:
Public Class Form1
Private Const MouseEventLeftDown As UInt32 = 2
Private Const MouseEventLeftUp As UInt32 = 4
Private Declare Sub mouse_event Lib "user32" (ByVal dwflags As UInt32, ByVal dx As UInt32, ByVal dy As UInt32, ByVal cbuttons As UInt32, ByVal dwextrainfo As UInt32)
Private Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" Alias "GetAsyncKeyState" (ByVal vKey As Keys) As Short

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Timer2.Interval = 1
Timer2.Enabled = True
Timer1.Interval = 10
End Sub

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Timer1.Enabled = IIf(Timer1.Enabled = False, True, False)
End Sub

Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
mouse_event(2, 0, 0, 0, 0)
mouse_event(4, 0, 0, 0, 0)
End Sub

Private Sub Timer2_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer2.Tick
If GetAsyncKeyState(Keys.F9) Then
Timer1.Enabled = IIf(Timer1.Enabled = False, True, False)
End If
End Sub
End Class

Maar hij klikt niet in het spel :P
Weet jij hoe je hem ook in het spel laat klikken??

HUKED, het zou handig zxijn als je:
1) ook erbij geeft welke controls er op je form staan ect (timers ect)
2) welk spel? :confused:
Voor het idee van ergens klikken:
Private Declare Sub mouse_event Lib "user32" (ByVal dwflags As UInt32, ByVal dx As UInt32, ByVal dy As UInt32, ByVal cbuttons As UInt32, ByVal dwextrainfo As UInt32)
Dus je moet de dX en dY values gebruiikten voor de coordinaten (denk ik)
zoiets:
Code:
mouse_event(2, 100, 100, 0, 0)
mouse_event(4, 100, 100, 0, 0)
klikt dus op 100,100.

anywho - voor het topic:

Code:

Function ClickZeMouse()
mouse_event(2, 0, 0, 0, 0)  'klikt op coordinaat(0,0)
end function

Laatst bewerkt:
HUKED, het zou handig zxijn als je:
1) ook erbij geeft welke controls er op je form staan ect (timers ect)
2) welk spel? :confused:

anywho - voor het topic:

Code:

Function ClickZeMouse()
mouse_event(2, 0, 0, 0, 0)  'klikt op coordinaat(0,0)
end function

lol, 2 timers, en 1 button.
spel: maplestory.

had een edit-je :p

Voor het idee van ergens klikken:

Dus je moet de dX en dY values gebruiikten voor de coordinaten (denk ik)
zoiets:
Code:
mouse_event(2, 100, 100, 0, 0)
mouse_event(4, 100, 100, 0, 0)
klikt dus op 100,100.

lol, 2 timers, en 1 button.
spel: maplestory.

Hij klikt niet omdat denk ik maplestory ervoor kan zorgen dat autoclickers het niet doen.

Edit: had er eentje gedownload en die deed het eerst wel maar daarna niet meer.

Laatst bewerkt:
het zal niet aan het programma liggen, sinds die gewoon een muisklik SIMULEERT (nadoet)

dus je had net zogoed zelf kunnen klikken - het kan echter wel dat het spel snelle klikken niet pakt/ziet als macro, en ze dus negeert

het zal niet aan het programma liggen, sinds die gewoon een muisklik SIMULEERT (nadoet)

dus je had net zogoed zelf kunnen klikken - het kan echter wel dat het spel snelle klikken niet pakt/ziet als macro, en ze dus negeert

Is er niet een manier waarop de klikker zich op een bepaald programma focust zeg maar, (maplestory dus in dit geval)

dat zou mischien wel kunnen, maar dat is lastig.

Veel makkelijker is je form gewoon a) in de tray-balk zetten of b)minimaliseren of c)hiden en dan gewoon laten klikken op coordinaten, als het spel de focus heeft.

Is er niet een manier waarop de klikker zich op een bepaald programma focust zeg maar, (maplestory dus in dit geval)

Ik ken dat hele maplestory niet, maar ik neem aan dat je een soort aim-bot wilt maken ? Je zult het dan toch wel anders moeten aanpakken dan 'zomaar' wat muisklikken simuleren. (als je op een specifieke button/whatever wilt klikken zul je ook de coördinaten moeten weten)

Je zult waarschijnlijk gebruik moeten maken van een programma als cheat engine, tsearch of MHS. Via Google of de website van de programma's zelf zul je wel wat tutorials kunnen vinden m.b.t. dit onderwerp. (Op het forum van cheat engine wordt maplestory in elk geval zeker behandeld, zover ik me kan herinneren.)

Op de website van MHS(memory hacking software) staat een voorbeeld van een aimbot(Doom 3). Daar zou je ook nog naar kunnen kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan