Autoarchiveren niet meer mogelijk in OUTLOOK 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

janbeul

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Hallo

In mijn originele versie van OUTLOOK 2007 is ineens de archiveringsmogelijkheid helemaal verdwenen. Ik snap er niets van. Een paar dagen geleden alles nog prima. Nu kan ik niet meer archiveren omdat ik dat nergens meer kan activeren. Het woordje achiveren is ook nergens meer in mijn OUTLOOK te vinden.:(

Oplossing

Hallo janbeul,

Verwijder update KB2412171 bij Configuratiescherm\Programma's en onderdelen
en het probleem is opgelost.

Groet. Michel,

Beste Michel

Perfect! Als je een meisje zou zijn geweest had ik je een prima avond bezorgd!!:thumb:

Jan

Hallo janbeul,

Verwijder update KB2412171 bij Configuratiescherm\Programma's en onderdelen
en het probleem is opgelost.

Groet. Michel,

Graag gedaan

:eek: nu weet ik natuurlijk niet of ik dat als een voordeel of nadeel moet zien:D

Groet. Michel,

archiveren niet meer zichtbaar in outlook 2007

Ik heb het zelfde probleem maar een Engelstalige computer. Waar vind ik configuratiescherm\programma's? Ik heb gezocht onder controlpannel en add/remove programs maar kan niets vinden dat update KB2412171 heet.
Bij voorbaat dank

Hallo vanabbe,

Bij taken "Geïnstalleerde updates" (links bij configuratiescherm\programma's), en dan natuurlijk in het Engels, daar zou hij dan tussen moeten staan.

Groet. Michel,

Laatst bewerkt:
Dank

Ik was al even gaan surfen, bij het opstarten van add/remove programs moet je het veld 'updates' aanvinken, dan worden ze getoond. Heb inmiddels de update verwijderd en outlook gearchiveerd.
Nogmaals dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan