AutoCAD 2010 gratis voor studenten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimirulezz

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Ik was aan het kijken of ik AutoCAD als student goedkoper kon krijgen.
Ik kwam op de site van Autodesk terecht en zag dat je een studentengedeelte hebt.
Ik heb me daar geregistreerd en wat zie ik tot mijn verbazing: Ik kan AutoCAD 2010 gratis downloaden incl. serial.
Hoe zit dit? Waarom is dit gratis, want daar kan ik niets over vinden op de website.
En voor wat mag ik dit dan gebruiken?

Mvg,

Arnoud

Tja,

als ze niks vermelden op de site....

Ik denk dat je het programma gewoon overal voor mag
gebruiken, zoals ( desing , modeling , drawing Ect..

Veel Succes

Mvg

Hessel vd veen

Ik was aan het kijken of ik AutoCAD als student goedkoper kon krijgen.
Ik kwam op de site van Autodesk terecht en zag dat je een studentengedeelte hebt.
Ik heb me daar geregistreerd en wat zie ik tot mijn verbazing: Ik kan AutoCAD 2010 gratis downloaden incl. serial.
Hoe zit dit? Waarom is dit gratis, want daar kan ik niets over vinden op de website.
En voor wat mag ik dit dan gebruiken?

Mvg,

Arnoud

volgens mij is dat de LT editie en niet de volledige editie.
ik heb er wel eerder van gehoord, maar weet niet wat die versie nou echt mist.
zolang je het niet gebruikt om het in een bedrijf te gebruiken is het goed

Ik heb het net geinstalleerd en ik kreeg de melding dat alle functie's gewoon werken net als in de zakelijke versie, maar dat er onder de tekeniningen/modellen die je maakt wel komt te staan: Dit is gemaakt door de studentenversie.

Ben wel blij dat ik het pakket gewoon gratis kan gebruiken als student maar dat is natuurlijk gewoon een goede marketingtruc zodat ik later in een bedrijf ook mijn voorkeur heb voor AutoCAD.

edit: link naar studentensite: http://students.autodesk.com registreer met je emailadres van je school en je krijgt automatisch de downloadlink + legale serial.

Laatst bewerkt:
graag had ik geweten waar je het programma kunt downloaden

Welkom op Helpmij.nl.:)
Programma is gewoon via de juiste kanalen aan te schaffen. Daarbij is het niet toegestaan oude topics omhoog te kicken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan