Autoclicker! (Door ''Andere Gebruiker'' XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste Lezers....

Ik zoek een Mouse clicker (waar het liefst ook je keybord mee op kan nemen) en dat het dan telkens afspeelt maar dat je ook steeds van Gebruiker kan wisselen! Dus dat die ook opneemt als ik bijv. van gebruiker naar Jordy (mij naam) schakelt + opneemt en dat ik hem dan automatisch kan laten overschakelen van gebruiker + clicken in het spel..

Is namelijk voor een spelletje. ;)

Axife Mouse Recorder en RS Clicker heb ik al geprobeerd dus geef die aub niet. :)

Besturingssysteem: Windows XP

Ik hoop op een oplossing/download linkje van de juiste Auto Clicker/E.v.t. Keybord! :thumb:

Alvast bedankt voor de reacties/Oplossing!

Groetjes,
Jordy!

Of anders zou ik een snelkoppeling op me bureaublad willen hebben die DIRECT overschakelt naar het gebruikers account ''Gebruiker'' zonder het blauwe welkoms venster te zien! ;)

Is dit mogelijk? en er is toch een ''code'' voor om dit uittevoeren?
>Bureablad>rechtermuisknop>nieuw>snelkoppeling> ''Code'' ???

Graag Reacties!

We hebben het hier over XP he! :):):)

Gr,
Jordy

Bedoel je met gebruiker afwisselen afmelden van windows en dan een andr iemand aanmelden?
Zoja, dat kan niet, alle processen worden dan afgesoten.

ok en auto clicker die wel door andre gebruiker kan??
Dus dat die ook andere gebruiker overschakelt .... ? met auto clicker 2.2 en axife mouse recorder deed die het namelijk niet :(

Snappen jullie wat ik bedoel?

Gr,
Jordy

Ps. het moet wel een recorder zijn!
Dat houd in dat ik het eerst doe en dat hij het daarna constant nadoet... en hij MOET door andre gebruiker kunnen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan