Autocorrectie opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Inmiddels heb ik al weer heel veel autocorrectiewijzigingen toegevoegd in mijn Word (2003). Hoe sla ik deze wijzigingen op, zodat ik ze niet steeds opnieuw moet invoeren nadat ik mijn harde schijf heb geformatteerd (komt gemiddeld eens per half jaar voor). Alvast dank!

Dank je wel! Betekent dit ook dat mijn zelf gemaakte werkbalken gelijk gebackupt worden?

Hai, :D

Yepz als je Normal.dot back-upt wel ja..:thumb:

Neem de test: (Sluit Word & Outlook)
Zoek Normal.dot op en knip hem uit de map sjablonen en plak hem op jou bureaublad.

Start Word vervolgens opnieuw op. Er word een nieuwe blanco Normal.dot gemaakt. (Zonder enige vorm van modificatie)

Plak nu jou eigen Normal weer over de nieuwe heen en Word is weer als de oude. (ook eerst Word afsluiten)

See Yah!
:thumb:

Nogmaals dank! Ik heb de Engelse macro gedownload en opgeslagen, ook heb ik mijn autocorrectie-opties gebackupt. Ook probeer ik de normal.dot optie uit. Dit moet lukken! :thumb:

Was ik nog een keer. Het lukt toch niet om normal.dot te kopiëren. Wordt niet gevonden op de harde schijf. Lukt me ook niet om het via sjablonen te kopiëren. Graag nog een advies!

Hai henry, :D

In de mapopties van de verkenner moet je verborgen bestanden weergeven aanvinken en extensies van bekende bestandstypen weergeven aanzetten. (uit mijn hoofd)

Dit omdat Normal.dot een verborgen bestand is!

Je vindt hem normaal in:
C:\Documents and Settings\Jou usernaam\Application Data\Microsoft\Sjablonen\Normal.dot

Succes! :thumb:

Thankx Joost. Vreemd, ik had al gekeken of verborgen bestanden op weergeven stond en dat was het geval; desalniettemin werd het niet gevonden. Goed, via jouw optie heb ik hem wel gevonden en weggeschreven. Nogmaals dank! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan