Autocorrectie tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra28

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2020
Hoi,

Ik weet dat je in Microsoft Office afkortingen toe kan voegen via Editoropties - autocorrectie.
Nu heb ik daar een aantal nieuwe afkortingen in gezet, deze werken als ik een nieuwe mail open prima.

Echter als ik meerdere afkortingen in 1 mail wil gebruiken lukt dit niet?
Dus de eerste ongeacht welke ik kies word automatisch gecorrigeerd, maar als ik dan nog een andere wil gebruiken doet deze het niet meer?

Wie kan mij helpen?

Beste,

Bedankt voor de snelle reactie.
Dit heb ik inderdaad allemaal gedaan en staat ook goed, maar alsnog kan ik per mail maar 1 item middels autocorrectie doen, de rest pakt hij dan niet meer..

Besides, since the AutoCorrect list applies across all the Office programs that support the AutoCorrect feature, you can open Word or Excel to check if the issue recurs. It will determine whether the issue is caused by Outlook client.

•Don't use a common word to name an AutoCorrect entry unless you alter that word.

For example, don't name an entry Mr. Instead, precede it with an asterisk or other character to make it unique, such as *Mr. When you don’t make the word unique, Word inserts the AutoCorrect entry whenever you type that word, whether you want it to or not. It will require too much effort to revert each auto correction if you have chosen a common word.

Bovenstaande ook nagekeken?

In word gaat het wel naar behoren, dus alleen in Outlook lukt het niet.
Wat zou dit kunnen zijn of hoe kan ik dit oplossen?

Helaas, ik kan niet verder helpen en heb geen Outlook dus kan niets nakijken.

Wat is precies je probleem? Je 'kiest' een autocorrectie, zeg je. Mij lijkt het dat je een AC moet typen voordat hij werkt. Of je moet steeds het menu openen, dat kan natuurlijk ook. Ik kan het in ieder geval niet reproduceren op de normale manier. In welke Office versie werk je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan