• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

autocorrectie werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepewe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
In Excel krijg ik alsmaar de volgende mededeling:
Excel kan de autocorrectie-lijsten niet gebruiken
Deze functie is momenteel niet geinstalleerd. Wilt U die nu installeren?
Als ik JA zeg zeurt ie om de Proofkit Disc-1. Die heb ik gedownload en geinstalleerd. Maar in Excel wordt de installatie daarvan afgebroken met een:
fout 1603 in windows installer.
Iets invoeren is bijna onmogelijk, want excel komt bij elk lettertje terug met die boodschap van de autocorrectie. Kan deze autocorrectie ergens uitgeschakeld worden?
Joop

hoi,

ik heb juist hetzelde probleem,
heb alles geprobeerd maar zonder succes.........

xp proff
office xp

greetz

jean

Er zit inderdaad een autocorrectie optie in Excel die je kunt uitzetten. Ga naar Extra -> Autocorrect en haal de vinkjes weg. Of had je dat al geprobeerd??

verhoog, Dat had ik inderdaad al gedaan.... Helaas, helpt niet.

Ingrid B, Fijn dat je deze site hebt aangedragen, maar bij mij staat alles al zoals Microsoft aangeeft dat het moet staan. De foutcode is 1603 en niet 87. Toch bedankt. Tot zover begrijp ik helemaal niet waarom dit zomaar is begonnen, want voorheen heb ik hier nooit last van gehad
Joop

hoi,

ik heb ook al alles uitgevinkt wat met correctie te maken heeft, pc blijft echter die kl**tboodschap geven......

greetz

jean

Heb je (jullie) al eens een herstel uitgevoerd van Office via Start/Instellingen/Configuratiescherm/Software. Dit zal meer effect hebben denk ik dan een herstel vanuit Excel, vermits de AutoCorrectie-optie ook in de andere Office-toepassingen gebruikt wordt.

Als er een fout wordt genoemd m.b.t. de windows installer, zou ik die opnieuw installeren. Kijk daarvoor
hier. Let op de juiste versie.

Groetjes,
Bennie

Ingrid B, heb ik gedaan en... wonder boven wonder werkte het! Bedankt
Joop

Bennie, de betreffende windows installer versie 2.... had ik al geinstalleerd, maar bij mij werkt de zaak weer naar behoren. (zie boven) Toch hartstikke bedankt
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan