Nou ik ga met niemand stoeien hoor, daar zijn we hier niet voor, we zijn ervoor om van mekaar te leren, er zijn heel veel benamingen voor dergelijke software. Inderdaad bestaat ook het dergelijke switchpoint maar er zijn ook dailers die een soort gelijke manier hanteren dat er zonder toestemming van de betaler toch een betaalde verbinding wordt opgezet via internet, of dat nou adsl is of inbel manier, eigenlijk komt het op hetzelfde neer, het verschil zit hem in, een inbel dailer belt in op een duur nummer waardoor de beller hoge kosten draait en de zogenoemde dailers die ervoor zorgen dat je betalen moet via adsl doen alleen maar toestemming verlenen voor een betaalde verbinding tussen jouw pc en een internetsite, de toestemming zorgt ervoor dat hun als het ware geld mogen vragen aan de kpn en deze kosten worden weer doorberekend aan de pc eigenaar, nogmaals dit gebeurdt zeer zelden daar de software hiervoor lastig te maken is....maar het bestaat.
Ik heb nooit gezegd dat de topic starter hier last van had, ik reageerde alleen maar op Elisa.