autoexec.nt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredenoort

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
als ik een spel wil installeren komt er te c:\windows\system32\autoexec.nt. het systeembestand is niet geschikt voor windows toepassingen. kies sluiten om de toepassing af te sluiten

dit is de oplossing:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
Allereerst moet je even kijken of en waar het bestand autoexec.nt zich op de schijf bevind. Als het bestand aanwezig is zal het in c:\windows of c:\windows\repair staan.
Voor het geval het bestand niet aanwezig is klik op autoexec.nt om het te downloaden.
Kopieer autoexec.nt naar c:\windows\system32.
Ga vervolgens naar c:\windows\system32 en klik met de rechter muisknop op het gekopieerde autoexec.nt en kies voor Eigenschappen.
Klik nu in het vakje voor Alleen lezen waarna een vinkje verschijnt en klik op OK.

Geplaatst door goldvinger
dit is de oplossing:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
Allereerst moet je even kijken of en waar het bestand autoexec.nt zich op de schijf bevind. Als het bestand aanwezig is zal het in c:\windows of c:\windows\repair staan.
Voor het geval het bestand niet aanwezig is klik op autoexec.nt om het te downloaden.
Kopieer autoexec.nt naar c:\windows\system32.
Ga vervolgens naar c:\windows\system32 en klik met de rechter muisknop op het gekopieerde autoexec.nt en kies voor Eigenschappen.
Klik nu in het vakje voor Alleen lezen waarna een vinkje verschijnt en klik op OK.

Graag de bron vermelden.

Geplaatst door vanzwam

Graag de bron vermelden.

het gaat toch om de oplossing.
ik heb dit ooit eens in word over geschreven.
ik heb dit even gekopieerd en hier ingeplakt.
de bron wist ik helaas niet meer.
vind dat ook niet interesant.
hij of zij is toch geholpen en daar gaat het toch om.

je hebt wel gelijk dat het niet fair is.
sorry hier voor maar nogmaals de bron had ik niet meer.

bedankt dat je het alsnog vermeld heb.:thumb:

deze vraag wordt hier bestwel veel gesteld dus ik zal proberen om de bron te onthouden en als ik het vergeten ben dan zal ik niet meer op deze vraag reageren.
er zijn ondertussen zat mensen die deze vraag kunnen beantwoorden

Misschien is het gewoon handig voortaan die link (zie mijn post) te gebruiken die Mumzel hier speciaal voor op het forum heeft gezet. :)

Geplaatst door gezina
Misschien is het gewoon handig voortaan die link (zie mijn post) te gebruiken die Mumzel hier speciaal voor op het forum heeft gezet. :)

goed idee,

ik zal voortaan ze verwijzen na die link.
bedankt voor de tip:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan