• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Autofill

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jack,

Waar verwijst dit naar?
Code:
With .Cells(c.Row, "B").Resize(, 3)

RedEvil

Hallo

Als het goed is naar Kolom B,C en D. Maar ik vrees dat het niet goed is omdat je er naar vraagt.:confused:

Met vr gr
Jack

Hallo

Ik heb deze code en ik ben niet tevreden over de FillDown code. Ik heb al van alles geprobeerd om een AutoFill code te maken maar dat lukte me niet. Deze code doet in ieder geval het eerste gedeelte goed. Het tweede gedeelte daar wil graag de gegevens aanpassen, als het nodig mocht zijn. en daarbij wil ik graag de formules in de B,C en D kolom behouden. Graag Uw reaktie hierop.
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Application.ScreenUpdating = False
    If TxtNr = "" Then
        With Sheets("dataplant")
            .Unprotect
            .Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 9) = Split(Format(TxtDatum.Text, "mm/dd/yyyy") & "|" & TxtNr.Text & "|||" & TxtVN.Text & "|" & TxtTV.Text & "|" & TxtAN.Text & "|" & TxtMaat.Text & "|" & TxtPot.Text, "|")
                With .Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Resize(, 3)
                     .AutoFill Destination:=.Resize(2)
                End With
'            .Protect
        End With

[COLOR="RoyalBlue"]  Else
    Sheets("dataplant").[C2:C10].Find(CboCode.Value).Offset(, -2).Resize(, 9) = Split(Format(TxtDatum.Text, "mm/dd/yyyy") & "|" & TxtNr.Text & "|||" & TxtVN.Text & "|" & TxtTV.Text & "|" & TxtAN.Text & "|" & TxtMaat.Text & "|" & TxtPot.Text, "|")
        [COLOR="RoyalBlue"]Sheets("dataplant").Range("B2", Range("B65536").End(xlUp)).FillDown
        Sheets("dataplant").Range("C2", Range("C65536").End(xlUp)).FillDown
        Sheets("dataplant").Range("D2", Range("D65536").End(xlUp)).FillDown[/COLOR]
    End If[/COLOR]

Application.ScreenUpdating = True

End Sub
Met vr gr
Jack

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan