• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Autofilter in beveiligd werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanedeler

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2011
Ik werk in Excel 2007 (Engelstalig) Heb hier een beveiligd werkblad in gemaakt zodat andere personen geen formules e.d. (per ongeluk) kunnen aanpassen. Gevolg is echter dat mijn autofilter ook niet meer functioneerd. Heb de vinkjes van zowel autofilter als sorteren aan staan.

Wat doe ik fout?

Zou gewoon moeten werken.
Heb je de vinkjes van 'vergrendelde en ontgrendelde cellen selecteren aangevinkt' ?
Sorteren is niet nodig.

Ik heb een deel van de kolommen welke hij in de te sorteren rij als onbeveiligd aanmerkt. Toch doet hij het niet aangezien ik alleen sorteer met de filter functie dacht ik dah het daar aan lag en heb ik deze ook maar aangevinkt.
Mocht niemand weten hoe het komt dan moet ik maar even mijn werkblad "uitkleden" en meezenden maar dit zal niet makkelijk gaan. Zitten zoveel formules in dat hij ongebruikt al 2,5 Mb bedraagt.

Dan doe je het met een klein voorbeeldje toch?
Het hoeft niet perse 'dat' bestand te zijn.

Bedankt heb al geprobeerd deze te uploaden maar krijg dan een foutmelding. Heb helpmij al een mail gezonden of dit aan mij of mijn beveiliginsinstellingen ligt. Kan namelijk geen enkel document uploaden. Zodra ik reactie heb en het wel lukt zal ik hem plaatsen. Voor nu eerst bedankt.

En dat doe je wel via de paperclip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan