• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Autofilter werkt na telkens dezelfde regel niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiebeverwijk

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Ik heb een bestand met ca 500 regels.
Daarin wil ik mbv autofilter op debiteur kunnen filteren.
Dat gaat prima, maar alles onder een bepaalde regel (235) wordt niet gefilterd.
Het maakt niet uit in welke kolom ik filter, het filteren stopt op dezelfde regel.
Weet iemand waar de filterfunctie op vastloopt?

Robbie

Hallo Robbie,

Is regel 236 misschien toevallig een lege regel in de tabel?

Hallo Robbie,

Als je de gehele tabel selecteert en vervolgens het autofilter zet heb je geen last van lege regels en zou dus jouw probleem zich niet voor mogen doen.
Overigens meen ik mij te herinneren dat, ondanks dat er geen melding van wordt gemaakt in de help, er toch grenzen zijn aan het aantal regels dat in het filteren kan worden gebruikt. Dat aantal zou kleiner zijn dan het aantal regels op een werkblad, maar voor mijn gevoel was dat duidelijk groter dan ca 500. Het precieze getal weet ik zo even niet.

Overigens meen ik mij te herinneren dat, ondanks dat er geen melding van wordt gemaakt in de help, er toch grenzen zijn aan het aantal regels dat in het filteren kan worden gebruikt. .

Ik heb in mijn Excel 2003, toch een bestand met 65000 regels die ik kan filteren.
Dus wat mij betreft zit daar toch geen beperking op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan